menu

Mijn Updates +
Muziek / Koop en Ruil / Aangeboden: Kaartjes The National (Vorst 9 nov)

zoeken in:
Voor de liefhebber heb ik twee tickets beschikbaar voor het concert morgen in Brussel. Wegens omstandigheden kunnen wij niet gaan en er is vast iemand blij mee te maken.

Overijverige redacteur verplaatst dit naar "te koop" er hoeft echter niet voor betaald te worden.

panjoe (moderator)
bloempje24 schreef:
Overijverige redacteur verplaatst dit naar "te koop" er hoeft echter niet voor betaald te worden.

Excuses. Zo beter?

TOP Panjoe

Ik heb er al 1 voor een leuk prijsje gevonden vanmiddag.

bloempje24: ik heb je wel een Pm gestuurd want mijn concertmaatje - met wie ik vorige week in Parijs was - heeft waarschijnlijk wel interesse om ze over te nemen.

Hey Gretz, na jou nog 1 ticket over voor de liefhebber.

Check je mail. Kaartje is zojuist verstuurd

Ik hoop dat bloempje24 nog iemand anders kan blij maken met het laatste kaartje. Het wordt ongetwijfeld weer fantastisch morgenavond.

CHIEP (crew)
Is het tweede intussen ook al weg? Anders wil ik mijn kanaal ook nog wel inzetten =).

Nog 1 ticket beschikbaar

panjoe (moderator)
Trollberichten verwijderd.

CHIEP (crew)
Pm gestuurd .

Gast
geplaatst: vandaag om 05:53 uur

geplaatst: vandaag om 05:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.