MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / popblad Joepie

zoeken in:
OUDE JOEPIE HITLIJSTEN (SUPER30 en SUPER10+)

Ik ben op zoek naar de hitlijsten uit de jaren '70, '80 tot de lente van 1995 zoals ze eertijds in het Vlaamse popblad Joepie verschenen. Exemplaren van dat tijdschrift worden tegen hoge prijzen als collectors items verkocht omdat het nu eenmaal zo is dat vele jongeren die tijdschriften slecht bewaarden en er dus weinig gave of volledige exemplaren van te vinden zijn. De lijsten die me interesseren zijn hoofdzakelijk de Joepie Super30 lijsten die startten vanaf april 1981 en de Joepie Super10+ (de tip 10 lijst zeg maar).

Dankzij pygmydanny kon ik voor enkele jaargangen al het gros van de lijstjes vinden. Je hoeft je collectie Joepies dus niet van de hand te doen: scans van de gezochte lijstjes volstaan om mij te plezieren. En over een eventuele vergoeding kan altijd onderhandel worden.

Het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar je weet maar nooit.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:54 uur

geplaatst: vandaag om 07:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.