MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Kaartje voor Dour aangeboden!

zoeken in:
Door fysieke omstandigheden ben ik niet in staat naar Dour te gaan. Iemand interesse in mijn kaartje?

Het begint overmorgen en op de eerste dag spelen o.a. Art Brut, Infadels, Maximo Park, Primal Scream, Jackson and his Computer Band, Ellen Allien, Miss Kittin, Erlend Oye, Roni Size, Wir Sind Helder, Nathan Fake en 65daysofstatic.

Het duurt 4 dagen en het kaartje kostte me 70 euro. Ik hoef er niet op te verdienen (ben al lang blij als ik het kwijtraak), dus meer zal ik er ook niet voor vragen (eerder minder).

Contact opnemen per PM of email ([email protected]).

Kaartje is inmiddels verkocht...

Jammer, had er ook best naartoe gewilt!

Dan had je eerder moeten reageren. Maar misschien is het nog niet uitverkocht.

herman schreef:
Dan had je eerder moeten reageren. Maar misschien is het nog niet uitverkocht.

Ach, was toch niet mogelijk geweest Belgie is te ver, en in me eentje gaan lijkt me ook niet echt puik plan. Maar wel leuke line-up

herman schreef:
Kaartje is inmiddels verkocht...

Dat is snel

Het moest ook snel.

herman schreef:
Het moest ook snel.

Wel *piep* voor je dat je zelf niet kunt gaan, maar ik neem aan dat je een deal hebt gesloten met iemand die alles voor je opneemt en foto's voor je maakt en een recensie schrijft voor je

Ja. Een van mijn vrienden heeft inderdaad een perskaart als fotograaf en een ander zal misschien wat schrijven op een weblog. Alleen opnemen zit er niet in.

herman schreef:
Ja. Een van mijn vrienden heeft inderdaad een perskaart als fotograaf en een ander zal misschien wat schrijven op een weblog. Alleen opnemen zit er niet in.

Dan kun je er in ieder geval nog een beetje van genieten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:25 uur

geplaatst: vandaag om 06:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.