MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Ticket(s) gezocht voor NIN in AB Brussel (zon 18 maart of maa 19 maart)

zoeken in:
Titel zegt alles:

Ik ben dus op zoek naar ticket(s) voor het concert van Nine Inch Nails op zondag 18 of maandag 19 maart in de AB Brussel.
De tickets waren weer uiterst snel uitverkocht en bovendien was ik er te laat van op de hoogte.

Er is voorlopig geen haast bij, het concert staat nog niet meteen voor de deur, maar bij deze toch al de vraag of er iemand mij kan helpen?

(Ik weet niet precies hoeveel de prijs was voor 1 ticket).

Alvast bedankt!

Sam

Oh God, ik heb helemaal over het hoofd gezien dat NIN met een europeese tour komt! Thanks voor je bericht! Ik kan je niet helpen aan een ticket voor de AB.

Paradiso was helaas ook al uitverkocht. Maar ik wil het absoluut niet missen, dus ik heb tickets besteld voor het optreden in Koln, duitsland! Misschien ook wat voor jou?

We zijn ondertussen maart en binnen 2 weken is het dus zover, bij deze dus nog eens de herinnering hieraan.
Iemand die me tickets kan bezorgen?

Avitas Sibannac schreef:
We zijn ondertussen maart en binnen 2 weken is het dus zover, bij deze dus nog eens de herinnering hieraan.
Iemand die me tickets kan bezorgen?

Ik heb twee tickets te koop (tegen kostprijs) voor het concert van 18 maart. Je kan ze afhalen in Leuven of Brussel.

[email protected]

Gast
geplaatst: vandaag om 12:30 uur

geplaatst: vandaag om 12:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.