MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Firma Onrust / Lola da musica videos

zoeken in:
Wie heeft nog oude video banden met Firma Onrust of Lola Da Musica afleveringen?
Ik zoek een heleboel afleveringen al dan niet gedigitaliseerd, bijv:
Firma Onrust : Nirvana 1991 paradiso optreden , special.
Pestilence , 1989 ?l

Lola Da Musica : Centro-matic /Slobberbone 1999?
motorpsycho 2000 ?

he-le-maal niemand?? gleuf er niks van

Ik heb die van Motorpsycho nog ergens, als het goed is, maar ik kan geen video's kopieren...

Yak
Ik heb nog Lola-afleveringen van Lambchop, PJ Harvey, Glasgow (Delgados, Arab Strap, etc.), Funckarma/Herbert/Pole, Fireside, De La Soul, en volgens mij nog wel één of twee - zal ik straks even opzoeken als ik thuis ben. Maar de mijne staan ook allemaal op tape, ik zou ze graag kopiëren voor de liefhebbers maar ik zou niet weten hoe.

Zelf ben ik trouwens nog heel erg op zoek naar de Lola-aflevering over Sparklehorse.

Op YouTube is wel wat te vinden van LdM. De RHCP aflevering schiet me ineens weer te binnen (de 'helicopter'... ).

Zelf zoek ik nog een aflevering waarin een bluesgitarist voorbij kwam. Hij zat de hele dag op z'n porch, speelde gitaar en dacht wat na... en ging dan naar binnen om te slapen. Iemand een idee wie dat was? Kan 'm niet vinden op YT.

Yak: is dit 'm?

ZAP! schreef:
Op YouTube is wel wat te vinden van LdM. De RHCP aflevering schiet me ineens weer te binnen (de 'helicopter'... ).

Zelf zoek ik nog een aflevering waarin een bluesgitarist voorbij kwam. Hij zat de hele dag op z'n porch, speelde gitaar en dacht wat na... en ging dan naar binnen om te slapen. Iemand een idee wie dat was? Kan 'm niet vinden op YT.

Een stokoud topic maar de meeste afleveringen die ik zocht staan inmiddels inderdaad al jaren op YouTube. ❤️

jurado - ben benieuwd hoe jij dan zoekt op YT, want de afl. die jij aangaf te zoeken, kon ik niet vinden...

ZAP! schreef:
jurado - ben benieuwd hoe jij dan zoekt op YT, want de afl. die jij aangaf te zoeken, kon ik niet vinden...

Pestilence

Nirvana

Motorpsycho

Helaas is die aflevering met Cetro-Matic niet te vinden.
Thuis heb ik nog een videoband met een Lola uitzending over ambient, 1994.

ZAP! schreef:

R.L Burnside toevallig?

Ahja, Pestilence. Patrick: "Mag ik een patat van een gulden?"

R.L. Burnside zou zomaar kunnen, bedankt voor de tip!
-edit- heb deze kunnen vinden, ga hem later nog checken.

Yak

Klopt, 3voor12 had deze aflevering na de dood van Mark Linkous online gezet. Sindsdien heeft het ook de weg naar YouTube uiteindelijk gevonden. Goed om te zien dat er inmiddels zoveel Lola-afleveringen online staan!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:31 uur

geplaatst: vandaag om 18:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.