MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: een hoop

zoeken in:
Ik ben op zoek naar verschillende dingen, ik denk dat de kans klein is deze daadwerkelijk aangeboden te krijgen, maar het is het proberen waard.

Ik zoek de witte-vinyl versie van TFF's 'Pale shelter', heb de rode, blauwe en groene vinyl dus al en die mist nog.

Ook zoek ik nog een perfecte Head-over-heels lp van dezelfde groep, maar dan wel met de bijzondere klavertje-vier vormgeving.

Ook vraag ik me af of iemand een theremin te koopt heeft, ookal schat ik die kans hèèl klein.

Alvast bedankt.

Mvg, OldSkool

OldSkool schreef:

Ook vraag ik me af of iemand een theremin te koopt heeft, ookal schat ik die kans hèèl klein.

Alvast bedankt.

Mvg, OldSkool

Ik heb laatst een heel pallet van die dingen aan de straat gezet.

Alle gekheid op een stokkie natuurlijk, maar ik vrees dat je daar diep voor in het buideltje zal moeten tasten. Anders is zelf bouwen een optie. Voor een paar honder euro heb je al een bouwpakket.

Sietse
OldSkool schreef:

Zelg bouwen
1) scheelt veel geld
2) is niet zo moeilijk

@ OldSkool: ga hier maar eens neuzen:

http://www.thereminworld.co...

Een kennis verkocht tot een maand geleden nog een stuk of 20 [!!] theremins. Ik kan even navragen of hij er nog wat heeft

Bedankt, Oldfart en Nagelschip

Niemand toevallig de witte uitgave van TFF's 'Pale Shelter' zodat ik mijn 4-kleurenset compleet kan maken?

Dummie
Ik zoek The Homecoming Concert van Tim Hardin (1980) op cd. Ik weet uberhabt niet of ie op cd is uitgebracht.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:01 uur

geplaatst: vandaag om 06:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.