slaemperayreon
Ziet er erg duidelijk uit, maar hier nog even een kleine toelichting:
ik woon met mijn ouders in Amsterdam en de muziekmuze heeft mijn vader geïnspireerd tot meer luisteren naar britpop. En laat ik eerlijk zijn: ik ben er zelf ook niet vies van. Hoe groot was dan ook onze vreugde toen we lazen dat de Kaiser Chiefs in onze eigen stadje kwamen. Tweemaal maar liefst! Ik was helaas al op weg om kaartjes te halen voor Arctic Monkeys, dus mijn vader probeerde 10 maart via ticketmaster kaartjes te bestellen. Een overbelaste server maakte toen een einde aan onze mooie dromen. Nu is het zo dat wij beiden redelijk graag naar een van deze concerten willen, mijn vader alleen al vanwege het principe dat het via de computer misging en omdat dit mogelijk een van de laatste concerten van de Chiefs in een kleinere zaal kan zijn. De prijzen van 60 of 70 euro die marktplaats en dergelijke vragen, zijn uiteraard teveel van het goeie. Maar ietsje meer dan de normale prijs hebben wij er best voor over. Dus mocht er hier nog iemand zijn die zelf kaartjes heeft of iemand kent die ze heeft en geen behoefte heeft in het concert, niet kan etc. , weet dat hier geinteresseerden zijn. Een persoonlijk berichtje hierover sturen kan natuurlijk ook. In ieder geval alvast bedankt.