MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: heruitgave Kettel - Through friendly waters

zoeken in:
Ik Doe Moeilijk
Ik ben op zoek naar de heruitgave van het album Through friendly waters. Deze is op het Japanse label Timothy Really is uitgekomen in 2007.

Bvd.

Sietse
en bij het label is die niet te krijgen?

Ik Doe Moeilijk
Geen zin om het Japan te importeren. Is ook via sending orbs leverbaar geweest, misschien dat ik via hen iets kan regelen.

Sietse
tsja, dus je doet liever moeilijk. Past bij je naam

Ik Doe Moeilijk
IDM, je weettoch

Maar even serieus. Op de site van het label kan ik niks vinden om het album te bestellen. Amazon Japan heeft nog 4 versies maar je moet je hiervoor aanmelden (wat geld kost) en met creditcard betalen. Dat vind ik allemaal nogal moeilijk.

Sietse
je moet die gasten van de label gewoon mailen, vraag je om hun paypal en dan hebben die kip.

Heb je het ook al met Reimer bijgelegd dat je hem in september een kip genoemd hebt?

Sietse
haha, nee...wel iets ander sort of

Gast
geplaatst: vandaag om 00:16 uur

geplaatst: vandaag om 00:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.