MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Nano 8GB te koop!

zoeken in:
Ik heb dit ding twee dagen geleden gekocht. De reden dat ik er vanaf wil is dat het mijn eerste Ipod is, en ik de bediening nu al ruk vind.

Het was ook een iets te impulsieve aankoop.

Er zitten, zoals bekend, na die twee dagen al een paar kleine krasjes op de achterkant. Bekend probleem.

Wie wil dit ding kopen? (inclusief bon)

€180

Bij Apple zelf: €199

Het betreft de zwarte versie en uiteraard de laatste versie ervan.

Hier zie je dat ik hem even vastpak

(afbeelding)

In Muziek > Algemeen > iPod/iTunes:

klopt, er zitten ook zeker voordelen aan, vrij goede software op de ipod zelf (heb er ervoor 2 gehad die binnen een maand aan een softwaredefect stukgingen (wel geld teruggekregen ). Ook de ruimte op die dingen is erg netjes, en zie ik niet vaak op andere mp3-spelers.

Nadelen eraan vind ik inderdaad zoals je zegt die krasjes die erop komen en nogal lange laadtijden (bij mij iig).

De hoofdreden dat ik er niet weer aan zou beginnen ligt niet eens aan de ipod zelf, maar aan dat #$@%&^##-iTunes wat je erbij nodig hebt, dingen op ipod zetten kan wel op een andere manier, maar die is minstens zo onhandig. Waarom al dat moeilijk doen met een library en al dat gezeur en kun je het niet gewoon als losse schijf zien (dat hadden mijn eerste twee).

Ik denk dat dat het vrij duidelijk maakt

Ik wilde net gaan bieden, maar mijn enthousiasme is danig getemperd.
Sorry Hill.

Ik ook, maar Jelles verhaal weerhield me ervan.
(grapje hoor. Ik ben al voorzien, maar een Ipod zou ik sowieso nooit kopen, maar dat is eerder om gevoelsredenen dan inhoudelijke.)

P.S. Ben je de Nano al kwijt?

(Een 160GB iPod en al je favoriete muziek altijd bij je... Wat wil je nog meer?)

Ben je die nano al kwijt? Wat vindt je zo slecht aan het ding (krassen komen ook op je telefoon)

Waar zijn de berichten gebleven van vandaag???

airswinger schreef:
Waar zijn de berichten gebleven van vandaag???

hiero

Sietse
airswinger schreef:
P.S. Ben je de Nano al kwijt?

(Een 160GB iPod en al je favoriete muziek altijd bij je... Wat wil je nog meer?)

tijd om het te luisteren

te veel muziek, te weinig tijd

Gast
geplaatst: vandaag om 12:31 uur

geplaatst: vandaag om 12:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.