MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Te koop: 1 ticket The Cure, 14/03/2008 Antwerpen.

zoeken in:
Helleuw,

Ik verkoop 1 ticket voor het optreden van The Cure, op 14 maart 2008 aanstaande in het Sportpaleis te Antwerpen. Het betreft een zitplaats, als ik me niet vergis in de prijscategorie van 41€.

Dit ticket is te koop omdat een maat van me het voor mij had besteld. Echter, ik wil tijdens een optreden van The Cure helemaal niet zitten, maar wel rechtstaan tussen de menigte voor het podium, en bijgevolg heb ik mij dan maar zelf een staanplaats aangeschaft.

Het ticket wordt weliswaar verkocht aan aankoopprijs, + eventuele verzendkosten. Indien interesse, stuur me maar een PM, en dan regelen we wel iets. Moest je het willen komen afhalen, ik woon in de buurt van Mechelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.