Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: The Sound - 'Jeopardy' CD re-release
zoeken in:
0
Gregson
geplaatst: 10 april 2009, 00:56 uur
Ik zoek de CD heruitgave van The Sound's debuut album 'Jeopardy'
0
geplaatst: 10 april 2009, 09:59 uur
Da's netjes, ik kreeg 'm zo snel niet gevonden voor minder dan 70 pond.
0
Gregson
geplaatst: 16 april 2009, 19:20 uur
Dat had ik dus ook ja :-S. Maar ik begreep dat Renascent bezig is om de verlopen licentie weer terug te krijgen. Maar ik zet de zoektocht voort
. Had ik hem 7 jaar geleden maar gekocht toen ik 'From the Lions Mouth' kocht. Zucht...
. Had ik hem 7 jaar geleden maar gekocht toen ik 'From the Lions Mouth' kocht. Zucht...
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 15:35 uur
Gregson, ik heb nog een Jeopardy cd voor je liggen: geheel nieuw. PM me maar.
0
degunter
geplaatst: 25 november 2009, 18:13 uur
@ peacekeeper
Heb je de cd aan Gregson verkocht of sttat ie nog te koop?
Heb je de cd aan Gregson verkocht of sttat ie nog te koop?
0
geplaatst: 26 maart 2010, 16:47 uur
Nog mensen die een Jeopardy of From the Lions Mouth album hebben. ? OOK al jaren op zoek ;>(
0
geplaatst: 26 december 2011, 14:05 uur
From the lion's mouth en Jeopady komen bij Amazon 17 januari weer beschikbaar! Eindelijk!
0
geplaatst: 29 december 2011, 13:25 uur
Da's inderdaad heel goed nieuws. Ik heb die 2002-reissues gemist, maar zal ditmaal zonder twijfel toeslaan. Ook al is-ie aardig aan de prijs, omgerekend zo'n twee tientjes. Maar voor de eerdere heruitgaven of de originelen betaalde je tot voor kort veel meer, dus ik klaag niet.
Ik hoop wel dat het geluidstechnisch een goede reissue is. Wordt uitgebracht door het label 1972 en gedistribueerd door Cargo Records, zo vind ik na enig googlen. Zegt mij niet zoveel. Anderen wel?
Ik hoop wel dat het geluidstechnisch een goede reissue is. Wordt uitgebracht door het label 1972 en gedistribueerd door Cargo Records, zo vind ik na enig googlen. Zegt mij niet zoveel. Anderen wel?
0
geplaatst: 5 juli 2012, 20:42 uur
Gregson schreef:
Ik zag hem voor een normale prijs in de muziekzaak Sounds in Haarlem. Volgens mij kostte hij iets van 10 euro.
* denotes required fields.