MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: The Sound - 'Jeopardy' CD re-release

zoeken in:
Gregson
Ik zoek de CD heruitgave van The Sound's debuut album 'Jeopardy'

Dan zul je je portemonnee redelijk wijd open moeten trekken.

Ik heb hem vorig jaar gekocht voor 22 Euro.

Da's netjes, ik kreeg 'm zo snel niet gevonden voor minder dan 70 pond.

Gregson
Dat had ik dus ook ja :-S. Maar ik begreep dat Renascent bezig is om de verlopen licentie weer terug te krijgen. Maar ik zet de zoektocht voort . Had ik hem 7 jaar geleden maar gekocht toen ik 'From the Lions Mouth' kocht. Zucht...

Gregson, ik heb nog een Jeopardy cd voor je liggen: geheel nieuw. PM me maar.

degunter
@ peacekeeper

Heb je de cd aan Gregson verkocht of sttat ie nog te koop?

Nog mensen die een Jeopardy of From the Lions Mouth album hebben. ? OOK al jaren op zoek ;>(

From the lion's mouth en Jeopady komen bij Amazon 17 januari weer beschikbaar! Eindelijk!

Da's inderdaad heel goed nieuws. Ik heb die 2002-reissues gemist, maar zal ditmaal zonder twijfel toeslaan. Ook al is-ie aardig aan de prijs, omgerekend zo'n twee tientjes. Maar voor de eerdere heruitgaven of de originelen betaalde je tot voor kort veel meer, dus ik klaag niet.

Ik hoop wel dat het geluidstechnisch een goede reissue is. Wordt uitgebracht door het label 1972 en gedistribueerd door Cargo Records, zo vind ik na enig googlen. Zegt mij niet zoveel. Anderen wel?

DjFrankie (moderator)
link en link 2

14,99 per stuk, goedkoper als bij amazon

DjFrankie (moderator)
DjFrankie schreef:
link en link 2

14,99 per stuk, goedkoper als bij amazon

Vanaf vandaag leverbaar

Gregson schreef:
Ik zoek de CD heruitgave van The Sound's debuut album 'Jeopardy'

Ik zag hem voor een normale prijs in de muziekzaak Sounds in Haarlem. Volgens mij kostte hij iets van 10 euro.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.