MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Combitickets Werchter

zoeken in:
Ik zoek combitickets voor Rock Werchter 2009, ik ben echt wanhopig op zoek en ben bang, erg bang dat ik dit evenement voor het eerst in 5 jaar zou moeten missen.

Ik zoek er eigenlijk 2, maar met 1 kaartje ook al een heel eind ver . Ik ben bereid om mijn portemonee te plunderen en dan ook eventueel iets meer te betalen van de aanvankelijke kostprijs.

Ik hoop op een spoedige reactie.

alvast bedankt

Matthew - [email protected]

Het is niet verstandig om combotickets over te kopen van iemand anders. Aangezien de organistatie al heeft aangegeven de identiteit van kaarthouders te controleren. Zien ze dat dit niet overeenstemt met de persoon die de kaart echt gekocht heeft, kunnen ze je toegang weigeren.

Beste wat je kunt doen is wachten tot er weel combotickets beschikbaar zijn via officieele verkooppunten. Vorig jaar was het ook zo dat er nog kaarten beschikbaar werden gesteld nadat het eigelijk al uitverkocht was.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:57 uur

geplaatst: vandaag om 22:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.