Muziek / Koop en Ruil / Te koop: audio-apparatuur
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2009, 17:51 uur
Ik heb momenteel mijn audio in de verkoop, dus mocht je belangstelling hebben?
- Cd speler : Marantz CD-67SE (special edition)
HDAM. inclusief afstandsbediening

- Versterker AMC CVT 3030
Betreft een geintergreerde buizenversterker. Puur klasse A 30 watt. Alleen de buizen moeten eventueel worden vervangen.

- Luidsprekers : Dali Suite 1.5.
Vermogen 100 watt. 20 DB. 2 weg. Biwiring.
Afmeting : 88 x 18 x 25cm (h/w/d/)
Afwerking : kersenhout

Bovenstaande apparatuur is in (zeer) goede staat. De spullen zijn altijd met zorg en liefde behandeld.
- Cd speler : Marantz CD-67SE (special edition)
HDAM. inclusief afstandsbediening

- Versterker AMC CVT 3030
Betreft een geintergreerde buizenversterker. Puur klasse A 30 watt. Alleen de buizen moeten eventueel worden vervangen.

- Luidsprekers : Dali Suite 1.5.
Vermogen 100 watt. 20 DB. 2 weg. Biwiring.
Afmeting : 88 x 18 x 25cm (h/w/d/)
Afwerking : kersenhout

Bovenstaande apparatuur is in (zeer) goede staat. De spullen zijn altijd met zorg en liefde behandeld.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 07:49 uur
De bovenstaande Marantz CD67SE is reeds verkocht.
- voor de AMC CVT 3030 vraag ik minimaal € 150,-
- voor de boxen vraag ik minimaal € 175,- (per twee wel te verstaan).
Volgens mij meer dan een redelijke prijs.
Dus mocht je belangstelling hebben stuur dan een PM.
- voor de AMC CVT 3030 vraag ik minimaal € 150,-
- voor de boxen vraag ik minimaal € 175,- (per twee wel te verstaan).
Volgens mij meer dan een redelijke prijs.
Dus mocht je belangstelling hebben stuur dan een PM.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 19:38 uur
De versterker en cd-speler is inmiddels verkocht.
Dus de geluidsboxen zijn absoluut in de aanbieding. Je mag de geluidsboxen overnemen voor een bodemprijs van € 160,-!! Dus grijp je kans.
Voor meer info en foto's:
marktplaats
Mocht je belangstelling hebben stuur een PM of mail
Dus de geluidsboxen zijn absoluut in de aanbieding. Je mag de geluidsboxen overnemen voor een bodemprijs van € 160,-!! Dus grijp je kans.
Voor meer info en foto's:
marktplaats
Mocht je belangstelling hebben stuur een PM of mail
0
geplaatst: 2 februari 2010, 17:00 uur
Voor de liefhebber te koop, een mooie buizen-combi, nieuw gekocht in 1988 of 1989. Amper gebruikt. Inclusief beschermhoes.
MARSHALL JCM 800 - 4010

MARSHALL JCM 800 - 4010

0
geplaatst: 5 oktober 2012, 20:33 uur
Ik heb een platenspeler Thorens TD 165 te koop. Zie marktplaats voor meer info. Richtprijs: € 100,-
0
geplaatst: 12 december 2012, 12:00 uur
0
geplaatst: 4 januari 2013, 18:52 uur
HiFi.nl - Muziek - Film - Lifestyle - Hoogwaardige weergave van audio, video, muziek en film
Te koop een high end hoofdtelefoon versterker van Creek. Zie link naar hifi.nl.
Te koop een high end hoofdtelefoon versterker van Creek. Zie link naar hifi.nl.
0
geplaatst: 7 mei 2013, 15:18 uur
Heb de set in mijn werkkamer vervangen en wat er stond, is ca 10 jaar oud en mag nu weg voor een prikkie (t.e.a.b). Heb even de buik vol van Marktplaats en probeer het draaom eerst op deze wijze.
1 Philips CD 713 (heeft wat moeite met cd's > 75 minuten)

2. Harman Kardon HK1200 (keuzeschakelaar voor bron, kraakt - schoonmaken verhelpt dit) - speelt verder prima

3. Speakers (monitor-formaat) van het NL Driade (zeshoekig ca 35 cm hoog), goed geluid.
4. Philips DVD-speler - DVP 3800
5. iON-platenspeler met usb-ingang
Eerste drie als set; 4. en 5 evt als extra. Om af te ronden kan er evt uit een lijst van ca 100 cd's een aantal worden gekozen. Doe een voorstel per pm.
1 Philips CD 713 (heeft wat moeite met cd's > 75 minuten)

2. Harman Kardon HK1200 (keuzeschakelaar voor bron, kraakt - schoonmaken verhelpt dit) - speelt verder prima

3. Speakers (monitor-formaat) van het NL Driade (zeshoekig ca 35 cm hoog), goed geluid.
4. Philips DVD-speler - DVP 3800
5. iON-platenspeler met usb-ingang
Eerste drie als set; 4. en 5 evt als extra. Om af te ronden kan er evt uit een lijst van ca 100 cd's een aantal worden gekozen. Doe een voorstel per pm.
0
geplaatst: 14 februari 2015, 10:23 uur
Te koop een nieuwe Pro-ject 2Xperience Acryl draaitafel voorzien van een nieuw Ortofon MC 25e element en nieuwe Pro-ject Speedbox. Dit moet kenners genoeg zeggen. Combinatie is nooit gebruikt (enkel om te testen) Nieuwwaarde van deze combi is Xperience 979 - MC25e 369 - Speedbox 109 = 1457 euro.
Nu te koop voor 949 euro. Uitgebreid te beluisteren op een topinstallatie. Aankoop zonder element is ook mogelijk.
http://i59.tinypic.com/f3wfw6.jpg
Nu te koop voor 949 euro. Uitgebreid te beluisteren op een topinstallatie. Aankoop zonder element is ook mogelijk.
http://i59.tinypic.com/f3wfw6.jpg
0
geplaatst: 21 februari 2015, 22:28 uur
Broem schreef:
Te koop een nieuwe Pro-ject 2Xperience Acryl draaitafel voorzien van een nieuw Ortofon MC 25e element en nieuwe Pro-ject Speedbox. Dit moet kenners genoeg zeggen. Combinatie is nooit gebruikt (enkel om te testen) Nieuwwaarde van deze combi is Xperience 979 - MC25e 369 - Speedbox 109 = 1457 euro.
(afbeelding)
(afbeelding)
Sold

2
geplaatst: 21 maart 2023, 17:28 uur
Echt storm lopen doet het niet in dit topic, maar daar komt nu vast verandering in 
Binnenkort waag ik mij met mijn high-end CD-speler op Marktplaats maar voorafgaand probeer ik het tot eind deze maand op dit sympathieke forum, in de hoop mijzelf voor een traumatische ervaring te behoeden.
High-end, we hebben het dan over het instapmodel van Densen Audio uit Denemarken. Nieuw besteld in Kastrupp doet ie het klinkende bedrag van EU 2.349, - maar deze is natuurlijk niet nieuw. Wel min of meer zeg maar zo goed als nieuw en dat laat zich aantonen.
Is dit het apparaat waar je soms van droomt? Stuur mij een pm en wellicht wordt die fantasy vandaag reality.

Binnenkort waag ik mij met mijn high-end CD-speler op Marktplaats maar voorafgaand probeer ik het tot eind deze maand op dit sympathieke forum, in de hoop mijzelf voor een traumatische ervaring te behoeden.
High-end, we hebben het dan over het instapmodel van Densen Audio uit Denemarken. Nieuw besteld in Kastrupp doet ie het klinkende bedrag van EU 2.349, - maar deze is natuurlijk niet nieuw. Wel min of meer zeg maar zo goed als nieuw en dat laat zich aantonen.
Is dit het apparaat waar je soms van droomt? Stuur mij een pm en wellicht wordt die fantasy vandaag reality.
* denotes required fields.