MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gratis: Songs: Ohia - Hecla & Griper

zoeken in:
Ik heb deze 22 minuten durende EP van Songs: Ohia dubbel (in mei besteld, nooit aangekomen, en herbesteld, en nu alsnog voor de 2e keer op de deurmat). En met zo'n flater van een levertijd ga ik die niet terugsturen. Anyway, voor de kosten voor de TNT en een bubbelenvelope (zeg maar 2 euro) mag iemand ze van me overnemen.

sxesven
Ik bied me aan!

Ik ook!

Maar sven was helaas eerder.

handsome_devil
ik had daarvoor al een pm gestuurd

sxesven
Damn

PM's tellen niet

handsome_devil
ik wil em wel met je delen anders!

Ja het is waar. H_D was een half uur eerder met PM"men. Als jullie het niet geloven maak ik wel een screenshot. Mevrouw neemt deze EP dus over voor 2 euro incl. verzendkosten. Gelieve per PM me de adresgegevens door te sturen. Ophalen in Rheden mag ook, dan issie zelfs helemaal gratis. Sorry Koen en Sxesven... jullie tijd komt nogwel!

sxesven
Ik wil de rest van je collectie wel overnemen voor €2 per item.

sxesven
handsome_devil schreef:
ik wil em wel met je delen anders!

Woei, half ceedeetje

sxesven schreef:
Ik wil de rest van je collectie wel overnemen voor €2 per item.

Dream on . Enne H_D, wel delen he!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:57 uur

geplaatst: vandaag om 22:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.