Muziek / Koop en Ruil / Te koop: cd's
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2015, 21:57 uur
0
geplaatst: 8 mei 2015, 22:27 uur
'Ons huis' is die super limited uitgave van Madness? Als die nog niet vergeven is, heb ik wellicht interesse..
0
geplaatst: 8 mei 2015, 22:46 uur
GrafGantz schreef:
Apart, cd's te koop aan bieden op een forum en vervolgens niet meer inloggen.
Apart, cd's te koop aan bieden op een forum en vervolgens niet meer inloggen.
Inmiddels tot volle tevredenheid opgelost

0
geplaatst: 8 mei 2015, 22:59 uur
0
geplaatst: 9 mei 2015, 21:37 uur
Veel korting bij grote afname. Ook te ruil. Meerdere van mij tegen enkele van u.
ABBA - Gold € 1,00
The Corrs - Unplugged € 1,50
The Corrs - Forgiven, Not Forgotten € 1,50
Van Dik Hout - Van Dik Hout (2cd) € 1,00
Wet Wet Wet - End Of Part One € 1,50
Anastacia - Not that Kind € 1,00
Shania Twain - Come On Over € 1,00
Total Touch - Total Touch € 0,75
Total Touch - This Way € 0,75
Mariah Carey - Music Box € 1,00
Toto - The Seventh One € 1,50
Foreigner - The Very Best Of € 1,50
Alanis Morissette - Jagged Little Pil € 1,00
Grease - Original Movie Soundtrek € 1,00
Celine Dion -Falling into You € 1,00
Ace of Base - Happy Nation € 1,00
Madonna - The Immaculate Collection € 1,00
Krezip - Nothing Less € 1,00
Bette Midler - Greatest Hits € 1,00
Marco Borsato - De Bestemming € 0,75
Marco Borsato - Als Geen Ander € 0,75
marco Borsato - Marco € 0,75
Mariah Carey - MTV Unplugged € 1,00
Mariah Carey - Mariah Carey € 1,00
Mariah Carey - Emotions € 1,00
Mariah Carey - Daydream € 1,00
Volumia! - Volumia! € 0,75
Volumia - Wakker € 0,75
De Kast - Niets Te Verliezen € 0,75
Frans Bauer - 'N Ons Geluk € 0,50
Snap - World Power € 1,00
Clouseau - Hoezo ? € 0,75
Clouseau - Of zo... € 0,75
George Michael And Queen - Five Live € 1,00
Frans Bauer - Zijn Grootste Hits € 0,50
De Kast - Noorderzon € 0,50
Queen - Greatest Hits € 1,75
Queen - Greatest Hits 2 € 1,75
Paul De Leeuw - Plugged € 0,75
Rene Froger - Sweet Hello's & Sad Goodbyes € 0,50
Whitney Houston - I'm Your Baby Tonight € 1,00
The Bodyguard - Original Soundtrack Album € 0,75
Kenny Rogers & Dolly Parton - The Very Best Of € 0,75
2 Unlimited - No Limits € 0,50
Lionel Richie - Back To Front € 1,00
Pam MacBeth - Forever One Day At A Time € 0,75
Greenday - Dookie € 1,00
Cd Singels richtprijs 50 cent per stuk:
Marco Borsato - Vrij zijn
Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog
Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet
Guus Meeuwis - Per Spoor
Guus Meeuwis - Het Is Een Nacht
Glen Medeiros - What's it Gonne Take
Annie de Rooy - Waarheen Waarvoor
Dr. Alban - It's My Life
Gerard Joling - No More Bolero's
T'Pau - secret Garden
Laura Pausinini - La Solitudine
Paul de Leeuw - Voorbij
Hermes House Band - I Will Survive
The Zombies - Time of Te Season
The Grease Megamix
Double You - Please Don't go
Kate Bush - The Sensual World
ABBA - Gold € 1,00
The Corrs - Unplugged € 1,50
The Corrs - Forgiven, Not Forgotten € 1,50
Van Dik Hout - Van Dik Hout (2cd) € 1,00
Wet Wet Wet - End Of Part One € 1,50
Anastacia - Not that Kind € 1,00
Shania Twain - Come On Over € 1,00
Total Touch - Total Touch € 0,75
Total Touch - This Way € 0,75
Mariah Carey - Music Box € 1,00
Toto - The Seventh One € 1,50
Foreigner - The Very Best Of € 1,50
Alanis Morissette - Jagged Little Pil € 1,00
Grease - Original Movie Soundtrek € 1,00
Celine Dion -Falling into You € 1,00
Ace of Base - Happy Nation € 1,00
Madonna - The Immaculate Collection € 1,00
Krezip - Nothing Less € 1,00
Bette Midler - Greatest Hits € 1,00
Marco Borsato - De Bestemming € 0,75
Marco Borsato - Als Geen Ander € 0,75
marco Borsato - Marco € 0,75
Mariah Carey - MTV Unplugged € 1,00
Mariah Carey - Mariah Carey € 1,00
Mariah Carey - Emotions € 1,00
Mariah Carey - Daydream € 1,00
Volumia! - Volumia! € 0,75
Volumia - Wakker € 0,75
De Kast - Niets Te Verliezen € 0,75
Frans Bauer - 'N Ons Geluk € 0,50
Snap - World Power € 1,00
Clouseau - Hoezo ? € 0,75
Clouseau - Of zo... € 0,75
George Michael And Queen - Five Live € 1,00
Frans Bauer - Zijn Grootste Hits € 0,50
De Kast - Noorderzon € 0,50
Queen - Greatest Hits € 1,75
Queen - Greatest Hits 2 € 1,75
Paul De Leeuw - Plugged € 0,75
Rene Froger - Sweet Hello's & Sad Goodbyes € 0,50
Whitney Houston - I'm Your Baby Tonight € 1,00
The Bodyguard - Original Soundtrack Album € 0,75
Kenny Rogers & Dolly Parton - The Very Best Of € 0,75
2 Unlimited - No Limits € 0,50
Lionel Richie - Back To Front € 1,00
Pam MacBeth - Forever One Day At A Time € 0,75
Greenday - Dookie € 1,00
Cd Singels richtprijs 50 cent per stuk:
Marco Borsato - Vrij zijn
Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog
Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet
Guus Meeuwis - Per Spoor
Guus Meeuwis - Het Is Een Nacht
Glen Medeiros - What's it Gonne Take
Annie de Rooy - Waarheen Waarvoor
Dr. Alban - It's My Life
Gerard Joling - No More Bolero's
T'Pau - secret Garden
Laura Pausinini - La Solitudine
Paul de Leeuw - Voorbij
Hermes House Band - I Will Survive
The Zombies - Time of Te Season
The Grease Megamix
Double You - Please Don't go
Kate Bush - The Sensual World
0
geplaatst: 13 mei 2015, 10:03 uur
Sale:
Passengers: Original Soundtracks 1 (U2)
Paul McCartney - Off the Ground
Alessandro Safina - Insieme A Te
Ocean Colour Scene - Marchin' Already
Rick Springfield - Succes Hasn't Spoiled me Yet
Peter Gabriel - So
1,50 per stuk (excl verzending).
De cd kan zowel met als zonder jewelcase verzonden worden (zonder uiteraard goedkoper) en ook aan de deur worden opgehaald
Passengers: Original Soundtracks 1 (U2)
Paul McCartney - Off the Ground
Alessandro Safina - Insieme A Te
Ocean Colour Scene - Marchin' Already
Rick Springfield - Succes Hasn't Spoiled me Yet
Peter Gabriel - So
1,50 per stuk (excl verzending).
De cd kan zowel met als zonder jewelcase verzonden worden (zonder uiteraard goedkoper) en ook aan de deur worden opgehaald
0
tuktak
geplaatst: 13 mei 2015, 10:30 uur
Want deze is nog niet weg? Anders wil ik hem uiteraard wel!
0
geplaatst: 13 mei 2015, 13:57 uur
Hoop NL hip hop cdtjes te koop. Meeste 5 euro. Check de link:
? Nederlandse Hip Hop Verzameling Te Koop - Cd's | Hiphop en Rap - Marktplaats.nl
? Nederlandse Hip Hop Verzameling Te Koop - Cd's | Hiphop en Rap - Marktplaats.nl
0
geplaatst: 15 mei 2015, 22:20 uur
Toevallig iemand die genesis of Phil Collins goedkoop van de hand doet. Of wil ruilen tegen meerdere van mij cd's
0
geplaatst: 20 mei 2015, 17:07 uur
rik88 schreef:
Toevallig iemand die genesis of Phil Collins goedkoop van de hand doet. Of wil ruilen tegen meerdere van mij cd's
Nou, er komen expanded remasters aan van Phil z'n solo-albums. Maar ik hou mijn huidige collectie toch nog maar even vast. Probeer anders de kringloop eens, daar kom ik regelmatig CD's van Phil Collins tegen.
Ik heb nog een handvol CD'tjes waar ik van af wil. Een raar samengeraapt zootje, maar ze zijn dan ook maar 2 euro per stuk (ex verzenden, dat dan weer wel...)
- Frank Black & the Catholics - Frank Black & the Catholics
- Trish Murphy - The crooked mile
- Orson - Bright idea
- Big Country - Peace in our time
- Lou Reed - Between thought and expression CD 3 (losse CD uit een box set, periode 1982-1988)
- Meredith Brooks - Blurring the edges
- Chris de Burgh - This way up
- Ten Sharp - Stay
- Wax - American English (=Graham Gouldman van 10cc + Andrew Gold)
- Tour of Duty vol. 1 - Various Artists (Doors, Animals etc.)
- Nena ft. Nena - Best of, met remakes van haar oude hits, waaronder het duet met Kim Wilde
- Diana Ross - Diana extended (remix CD met mixen van Frankie Knuckles, John Morales e.a.)
- Kitaro - Tunhuang (Silk Road III)
- Erasure - Pop! The first 20 hits
- Donna Summer - Endless Summer (best of, 19 tracks, single versies)
Stuur maar een PM bij belangstelling. Korting bij afname van meerdere stuks. Verzenden is 2,75 tot 3 CD's, meer CD's voor 3,45 euro (en lagere tarieven bij versturen zonder jewel cases).
0
geplaatst: 20 mei 2015, 20:55 uur
Ik lees inderdaad vaker dat je mooie koopjes kunt krijgen bij de kringloop. Ben ze zelf ook nog nooit geweest. Zijn ze echt goedkoop?
0
geplaatst: 20 mei 2015, 20:59 uur
Wel goedkoop maar het aanbod is meestal heel erg slecht. Er wordt niet ingekocht, het is echt wat mensen wegdoen. Vaak dus wat te onverkoopbaar is voor Marktplaats of de tweedehandswinkel. Maar goed, je kunt het altijd treffen en de ene kringloopwinkel is de andere niet.
0
geplaatst: 20 mei 2015, 21:34 uur
Vooral dat laatste is heel erg waar. Bij mij in de omgeving zijn er niet minder dan 5. Vroeger ging ik overal geregeld langs, maar uiteindelijk is er nu nog maar één waar ik met enige regelmaat aardige vondsten aantref van 1 euro per stuk (zowel LP als CD). Die blijf ik bezoeken, ook al omdat-ie lekker praktisch op de route van en naar mijn werk ligt. De andere beschouw ik als verloren tijd, daar ga ik al niet meer langs.
Misschien omdat die ene in het centrum van de stad ligt, waardoor mensen die van hun muziek af willen sneller geneigd zijn daarheen te gaan. Scheelt ook dat ze daar alles na een maand of 2 weer 'doordraaien'. Bij sommige andere kringloopwinkels zie je jaren later nog steeds hetzelfde aanbod.
En je moet gewoon een beetje geluk hebben. Soms ligt er maanden niks en vervolgens tref je opeens de jackpot. Het is een leuke en goedkope aanvulling op andere mogelijkheden om muziek te verkrijgen, maar ook niet meer dan dat.
Die prijzen van 1 euro die ik aantref zijn overigens wel de goedkoopste. Ik kom ook in kringloopwinkels waar ze al gauw 2 of 3 euro vragen voor een CD of LP, ongeacht de titel of de staat waar het zich in bevindt. Maar voordeel is dat die handelaren meestal ook niet weten wat iets waard is, dus soms betaal je voor een LP van BZN hetzelfde als voor een exemplaar van Zappa (waarvan ik er een keer twee heb aangetroffen, in uitstekende staat nog wel).
Ik heb wel het idee dat je veel minder interessante LP's in kringloopwinkels tegenkomt dan een jaar of vijf a tien geleden. Zal wel met de vinyl-revival te maken hebben.
Misschien omdat die ene in het centrum van de stad ligt, waardoor mensen die van hun muziek af willen sneller geneigd zijn daarheen te gaan. Scheelt ook dat ze daar alles na een maand of 2 weer 'doordraaien'. Bij sommige andere kringloopwinkels zie je jaren later nog steeds hetzelfde aanbod.
En je moet gewoon een beetje geluk hebben. Soms ligt er maanden niks en vervolgens tref je opeens de jackpot. Het is een leuke en goedkope aanvulling op andere mogelijkheden om muziek te verkrijgen, maar ook niet meer dan dat.
Die prijzen van 1 euro die ik aantref zijn overigens wel de goedkoopste. Ik kom ook in kringloopwinkels waar ze al gauw 2 of 3 euro vragen voor een CD of LP, ongeacht de titel of de staat waar het zich in bevindt. Maar voordeel is dat die handelaren meestal ook niet weten wat iets waard is, dus soms betaal je voor een LP van BZN hetzelfde als voor een exemplaar van Zappa (waarvan ik er een keer twee heb aangetroffen, in uitstekende staat nog wel).
Ik heb wel het idee dat je veel minder interessante LP's in kringloopwinkels tegenkomt dan een jaar of vijf a tien geleden. Zal wel met de vinyl-revival te maken hebben.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 11:35 uur
Een hoop verschil tussen de verschillende kringloops, ik heb er drie binnen een paar kilometer van mijn huis en ga toch wel regelmatig (zeg eens per maand) wel even langs om te kijken wat er staat. Qua cd's kan je heel snel en heel goedkoop de discografie van Froger in huis halen maar er zit regelmatig wat leuks tussen. De ene keer tref je het en de andere keer is het helemaal niets.
Vaak is het 1, 1,50 of 2 euro per cd of lp. Singles zijn vaak vijftig cent of maximaal een euro.
Vaak is het 1, 1,50 of 2 euro per cd of lp. Singles zijn vaak vijftig cent of maximaal een euro.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 11:42 uur
Brunniepoo schreef:
Wel goedkoop maar het aanbod is meestal heel erg slecht.
Wel goedkoop maar het aanbod is meestal heel erg slecht.
Het is heel veel troep zoals Nana Mouskouri, John Woodhouse, Kermisklanten en James Last hier in de buurt. Slechts een hele enkele keer haal je er een enigszins aardige plaat uit. Ik heb het idee dat de betere kringlopen in het Oosten en het Noorden van het land zitten. In de Randstad en omgeving Utrecht is het veel troep.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 11:55 uur
In het Noorden (Groningen, Assen, Heerenveen) is het naar mijn mening ook vrij triest qua kringloop. Wel zijn er veel mooie tweedehands initiatieven zoals Mijn Tafel, waarbij mensen winkelruimte kunnen huren voor hun tweedehands meuk. Daar staan tussendoor veel goede cd's met vaak prijzen van 1,50 tot 4 euro per cd. Heb daar al redelijk veel moois tussenuit kunnen vissen.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 12:38 uur
In Haarlem zit zo'n zelfde initiatief, waar je per maand een aantal vierkante meters kunt huren. Daar ben ik inderdaad toen nog vrij aardig geslaagd.
0
kippenhok
geplaatst: 21 mei 2015, 14:06 uur
Brunniepoo schreef:
In Haarlem zit zo'n zelfde initiatief, waar je per maand een aantal vierkante meters kunt huren. Daar ben ik inderdaad toen nog vrij aardig geslaagd.
waar zit dat? is dat die hal bij Raaks?
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 mei 2015, 14:23 uur
-SprayIt- schreef:
In het Noorden (Groningen, Assen, Heerenveen) is het naar mijn mening ook vrij triest qua kringloop.
In het Noorden (Groningen, Assen, Heerenveen) is het naar mijn mening ook vrij triest qua kringloop.
Inderdaad. Ik zie hier regelmatig mensen in het aankooptopic patsen met grote toffe kringloop aankopen maar als ik eens in Groningen bij de kringloop door die bakken loop dan kom ik niet verder dan die ene R.E.M. CD voor 4 euro die ik eigenlijk überhaupt niet wil hebben.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 14:47 uur
Onweerwolf schreef:
Inderdaad. Ik zie hier regelmatig mensen in het aankooptopic patsen met grote toffe kringloop aankopen maar als ik eens in Groningen bij de kringloop door die bakken loop dan kom ik niet verder dan die ene R.E.M. CD voor 4 euro die ik eigenlijk überhaupt niet wil hebben.
(quote)
Twee keer Marcel en beide uit Groningen, mooi is dat.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 15:07 uur
Ja dat is toch wel erg toevallig. Zo'n weinig voorkomende naam in een klein dorpje als Groningen 

0
geplaatst: 21 mei 2015, 15:59 uur
Onweerwolf schreef:
Van de twee mensen die hier regelmatig met fraaie aankopen pronken, heeft er 1 een soort van inkooprol op dat gebied bij een kringloop en houdt de ander angstvallig zijn adreslijstje tegen de borst. Voor mij hield het er mee op, toen bij De Arm, de lokale kringloop, medewerkers cd's en lp's begonnen aan te prijzen als bijzonder.
Ook curiosawinkeltjes - meerdere langs de Oude Gracht - behoren niet meer tot mijn doel; ten eerste de prijzen en ten tweede, zoveel geonalfabetiseerde meuk doorstruinen op hoop naar succes loont niet. Ook een manco van de lokale Plato: cd's kosten daar regelmatig 4 euro, maar je moet de hele "F" afwerken - twee rijen - op hoop van succes; het hele alfabet kost je dan ruim een uur - en da heb je niet eens het vinyl gehad. Ook op de grote platenbeurs kijk ik om die reden niet meer naar tweedehands cd's. Hoogstens naar goedkope nieuwe (1 jaar oud oid).
0
geplaatst: 21 mei 2015, 16:14 uur
vigil schreef:
Ja dat is toch wel erg toevallig. Zo'n weinig voorkomende naam in een klein dorpje als Groningen
Hehe, nou wel op Musicmeter gok ik. Ik ken trouwens 5 Marcel's uit Groningen, één van mijn beste vrienden, mijn collega, kennis van me, dus het is inderdaad niet wereldschokkend.

0
geplaatst: 28 mei 2015, 12:14 uur
Ik heb gisteren een boel cd's gevonden waarvan ik helemaal niet wist dat ik ze had.
Verzending kan een weekje duren;
prijzen zijn afhankelijk van de bestelde hoeveelheid (want grote partijen lozen geniet mijn voorkeur) maar waarschijnlijk maximaal 3 euro (excl. verzendkosten), toffere albums zijn goedkoper;
de meeste doosjes, maar niet alle, zijn in zeer goede staat of in nieuwstaat - de cd's spelen allemaal probleemloos af.
Ellioth Smith – XO
Bloc Party – Silent Alarm
Massive Attack – Mezzanine
Coldplay – A Rush of Blood to the Head
Franz Ferdinand – You Could Have It So Much Better
Wu-Tang Clan – Enter the Wu-Tang (36 Chambers)
Bob Dylan – Blonde on Blonde
The Prodigy – Music for the Jilted Generation
Megadeth – Rude Awakening
The Stooges s/t
Jimi Hendrix - Experience H...
Organized Konfusion s/t
Madvillain – Madvillainy
Kanye West – College Dropout
Outkast – The Love Below + Speakerboxxx
The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
The Doors s/t
Bob Dylan – Highway 61 Revisited
Sigur Ros – Haakjes
Kasba – ZigZag
Leonard Cohen – Greatest Hits
Queens of the Stone Age – Songs for the Deaf
Sex Pistols – Never Mind The Bullocks, Here's the
Manic Street Preachers – Know Your Enemy
Radiohead – Kid A
Miles Davis – Kind of Blue
Radiohead – Amnesiac
Pete Philly & Perquisite – Mind.State
Massive Attack – Collected
Air – Moon Safari
Johnny Cash – At Folsom Prison
The Beatles – Abbey Road
Herbie Hancock The Collection
Bach – Goldberg Variations
Machine Head – The Blackening
Johnny Cash – At San Quentin
Death – The Sound of Perseverance
Meshuggah – Nothing (originele master)
Hoover – The Lurid Traversal of Route 7
Led Zeppelin IV
pageninetynine #8
Social Distortion – White Light White Heat White Trash
The Prodigy – The Fat of the Land
N.W.A.- Elif4zaggin
Ice Cube – AmeriKKKa's Most Wanted
Black Moon – Enta da Stage
Bane – Give Blood
Wormed – Planisphaerium
Orthrelm – OV
Jazkamer – Balls The Size of Texas, Liver the Size of Brazil
Rudy & The Rhetoric – The Gutterbrook
De La Soul – 3 Feet High and Rising
Detestation s/t
gereserveerd:
Thom Yorke – The Eraser
Wilco – Yankee Foxtrot Hotel
The Beatles – Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band
The Doors – Morrison Hotel
Interpol – Antics
Verzending kan een weekje duren;
prijzen zijn afhankelijk van de bestelde hoeveelheid (want grote partijen lozen geniet mijn voorkeur) maar waarschijnlijk maximaal 3 euro (excl. verzendkosten), toffere albums zijn goedkoper;
de meeste doosjes, maar niet alle, zijn in zeer goede staat of in nieuwstaat - de cd's spelen allemaal probleemloos af.
Ellioth Smith – XO
Bloc Party – Silent Alarm
Massive Attack – Mezzanine
Coldplay – A Rush of Blood to the Head
Franz Ferdinand – You Could Have It So Much Better
Wu-Tang Clan – Enter the Wu-Tang (36 Chambers)
Bob Dylan – Blonde on Blonde
The Prodigy – Music for the Jilted Generation
Megadeth – Rude Awakening
The Stooges s/t
Jimi Hendrix - Experience H...
Organized Konfusion s/t
Madvillain – Madvillainy
Kanye West – College Dropout
Outkast – The Love Below + Speakerboxxx
The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
The Doors s/t
Bob Dylan – Highway 61 Revisited