MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: Hommage aan Bram Vermeulen (2-cd album)

zoeken in:
Als iemand dit album heeft en het eigenlijk weg wilt doen, kun je contact met mij opnemen. Ik ben al een tijdje op zoek naar dit dubbel live album en de prijs (indien de cd's onbekrast zijn) is n.o.t.k.

Groet,
Emile

Voor 20 Euro bij Sounds in Venlo te bestellen.

Titel: Hommage aan Bram.

Leon, mag ik jou hartelijk bedanken! Meteen besteld en toch vreemd als ik internet al vele malen heb afgezocht, dat ik niet op deze site ben gestuit. Meteen aan mijn favorieten toegevoegd

Hoop dat ie ook daadwerkelijk leverbaar is.

Thanks again

Geen dank.

Dat hoop ik ook, Sounds heeft een zeer groot aanbod, dus ik verwacht wel dat hij geleverd wordt.
P.M. me maar als hij binnen is; anders zoek ik wel voor je verder.

Zal ik doen!

Helaas: Sounds in Venlo had deze per ongeluk nog op hun site staan en is dus niet meer te koop.

Ik heb mij aangemeld bij Fonus, maar als iemand dit album kan leveren dan zie ik graag een PM tegemoet.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:43 uur

geplaatst: vandaag om 06:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.