MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: Kaartje Paul McCartney

zoeken in:
Misschien gaat dit bericht wel verwijderd worden door de bezemploeg, maar niet geschoten is altijd mis en dus bij deze...

Ik ben hard op zoek naar een extra kaartje (staanplaats) voor Paul McCartney binnenkort in Rotterdam.
Het gaat om een kaartje voor mijn moeder die altijd nog een keer naar deze muzikale held wil gaan kijken...

Alleen het feit wil dat ik gister net teruggekomen ben van 2 weken vakantie in British Columbia en dat vanochtend bleek dat het concert (althans de staanplaatsen) al niet meer te krijgen waren via de officiele kanalen.

Online zijn wel via andere kanalen staanplaatsen te krijgen, maar dan betaal je al gauw 145-150 euro voor een kaartje.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb een hoop over voor mijn schat van een moeder, maar weiger tegelijkertijd de groteske woekerprijzen van idioten die massaal kaarten opkopen te betalen.
Zulke debielen verpesten het fenomeen ''concert bezoeken'' voor het klootjesvolk en hopelijk worden ze nog eens op brute wijze gestraft, want zulk soort praktijken zijn op geen enkele manier te rechtvaardigen.

Ik hoop daarom ook op een barmhartige samaritaan (lees: echte muziekliefhebber zonder winst-keurmerk) die voor een gewone prijs zijn/haar extra staanplaats aan mij wil verkopen.

Ik heb kaartjes voor Antwerpen, is daar niet nog iets voor je te krijgen Stalin? (voor jou wel verder weg dan voor mij, maar dan weet je het maar....) 28 maart....

Dank voor je bericht Freakey.

Maar het zit namelijk als volgt...

De laatste keer dat Paul McCartney in NL was, Gelredome 2009, ben ik daar met een ploeg vrienden heen gegaan.
Een dag later had ik telefonisch contact met mijn moeder en die zei toen dat ze het eigenlijk ook wel graag had wilen zien...

Ik heb toen gezegd, dat de volgende keer dat Paul weer zou komen ik ook voor haar kaartjes zou regelen.

Vorige week was ik dus in British Columbia en kreeg ik een sms je van een kameraad uit NL dat Paul weer naar het land zou komen.
Aangezien ik niet in de gelegenheid was om achter internet te kruipen, heb ik mijn moeder een sms je gestuurd om te zegen dat Paul weer kwam en of ze kaartjes voor haar en mij wou bestellen.

Mijn moeder heeft dit gedaan...
Althans, ze heeft een kaartje voor mij besteld.
Een kaartje voor haarzelf bleek te duur.
Ik dus vragen waarom...
Bleek ze voor 1 staanplaats via via 145 euro betaald te hebben, aangezien die in Ahoy officieel uitverkocht waren.
Dat kaartje kreeg ik van haar, omdat ze zo trots was op datgene wat ik bereikt had tijdens mijn avontuur in British Columbia.

Ik ben dus aan de ene kant heel blij dat ik naar Paul ga, maar anderzijds wil ik heel graag dat mijn moeder ook meegaat.
Ik weiger echter woekerprijzen van commerciele piemelzuigers te betalen en dus hoop ik op iemand die zijn staanplaats wil verkopen voor een gangbare prijs.
Ook heb ik Livenation en Ticketservice benaderd met de vraag mij te mailen of bellen als er een staanplaats om wat voor reden dan ook weer in de verkoop beland...

Als dit alles niet lukt, dan verkoop ik mijn kaartje...voor een normale prijs !!!
Zou het namelijk sneu vinden als ik weer ga en mijn moeder niet...

Ik hoop dat het lukt, ik zal mijn ogen ophouden...

herman schreef:
Ik hoop dat het lukt, ik zal mijn ogen ophouden...

Vandaag gingen enkele kaarten weer in de verkoop...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:45 uur

geplaatst: vandaag om 08:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.