MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Te koop: 1 veldkaart Paul McCartney Rotterdam

zoeken in:
De titel zegt het al...

Wie maakt me los ???

Maartenn (crew)
Ehh, ga je nu helemaal niet meer?

Nee, het hele idee was om samen met mijn moeke te gaan en dat gaat dus nu niet meer lukken.
Er zijn via officiele weg nog wel staanplaatsen 1e rang en zitplaatsen te krijgen, maar dat zou betekenen dat 1 van ons op het veld staat en de ander ergens op de tribune.
Niet echt een leuk avondje uit dan ons inziens...

Bovendien gaat het dan wel een hele dure grap worden als ik nu alsnog een officieel kaartje zou kopen.
Paul McCartney is me een hoop waard, maar er is een grens voor wat ik bereid ben uit te geven aan een optreden.

Bovendien heb ik de muzikale vruchten van McCartney 2 jaar geleden al in het Gelredome mogen proeven, dus ik kan alsnog gelukkig sterven

Nu nog hopen dat ik het kaartje nog kan verkopen, maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in...

Helaas pindakaas, maar ik zal er niet bij zijn deze keer.
Gelukkig hebben we Motorpsycho nog als eerstvolgende mannendate

Kaartjes zijn weer gewoon verkrijgbaar voor korte tijd!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.