MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: Zornik - Singles & Promos.

zoeken in:
heb je enige Zornik singles / promos u niet nodig hebt?

verkopen ze aan mij

Ik betaal vanaf 5 euro en hoger

Ik heb:

Hey Girl (w Tom Helsen)
It's so Unreal
You move me
I feel Alright
Goodbye
Keep me down

Regi feat Koen Buyse - Punish (remixes)

alle anderen mij interesseren

schrijf in deze thread

of stuur me een prive bericht hier

dank

/pete

Ah, Zornik. Leuk bandje!

Ik heb het eerste concert van ze gezien in Holland. Dat was in Paradiso in een dubbelconcert samen met Saybia. Ik gok najaar 2001.

Ik heb zelf van de band, naast het debuutalbum en de verzamel dubbel cd 400000 minutes de cd-singles van Hey Girl (2 tr. Killed in the end als 2de nummer) en It's So Unreal (digipack cd-maxi met 4 tracks)

Wow! Dat is echt cool. Ik heb nog nooit gezien dat ze anders dan de Live at Lotto DVD helaas - ik hoop dat ze spelen Zweden binnen afzienbare tijd (ik ben naar en in Zweden)

En over cd's en singles - weet je zeker dat je "Hey Girl" is 2 track? Ik heb 2 verschillende versies van dat ene - maar geen twee-track - een van hen heeft "Killed in the end" als een van de b-sides? Vertel me meer over dit please!

Iemand anders nog Zornik - Ik zal 10 euro betalen in ieder geval voor de latere promo's ...

En twee track "Scared of yourself" is 10-20 euro afhankelijk van de conditie. Niet de remix versie - het origineel uit 2004

Present!

Dit zijn de gegevens:

01 Hey Girl (4:14)
02 Killed in the End (3:21)

barcode: 724355105127
label: Parlophone Belgium

barcode niet bestaat? weet je zeker dat het correct is - niet het missen van een nummer? 12 nummers lijkt verkeerd. wil het ruilen voor een maxi-w dezelfde tracks + 2 meer? of verkopen?

Vreemd genoeg kom ik deze versie ook nergens op internet tegen Er is overigens ook nergens een normale (en enigszins) complete discografie te vinden van de mannen.

misschien is het dan wel een promo versie, ik zal nog eens goed kijken thuis.

Yeah! Zeer waar - ik weet niet eens wat nummers werden uitgebracht als singles - met uitzondering van degene die ik bekijk op Discogs - belachelijk ...

Promo's niet normaal EAN-codes?

En weer - EAN-codes zijn normaal gesproken 13 nummers?

13 nummers ja, dan komt er een nul voor. Maar daar vind google ook niks op. Het is dus gewoon een 2 track en geen promo (dat heb ik nog even gecheckt) in een kartonnetje. Eigenlijk dezelfde versie als dat ze in itunes hebben staan.

iTunes - Music - Hey Girl - Single by Zornik - itunes.apple.com

Bizarre.

Waar heb je de jouwe?

Bereid om te ruilen voor de 4-track versie of voor 5 euro of zo verkopen?

Je bedoeld waar ik hem gekocht heb? Destijds bij de Media Markt.

Ik wil hem best verkopen hoor, stuur maar een prive bericht!

Aha ... Media Markt bestond er al in 2002??

OK - Ik zal bericht dat u - maar in het Engels - Google Translate is killing me ...

Bump! No more zornik? Iemand?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.