MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht 1 of 2 kaarjtes Nick Cave HMH

zoeken in:
Ik heb naast het net gevist en ben diep droevig.

Mocht iemand kaartjes te veel besteld hebben of bij nader inzien niet kunnen wil ik heel heel graag je kaartje/kaartjes overnemen.

Liefst 2 kaartjes maar als er maar 1 beschikbaar is dan maak je mij een heel gelukkig meisje.

UP!!!

Al iemand die van zijn kaartje(s) af wil?

HIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Extra concert 4 november here I come jippiedepippie.

Dus niet meer nodig.

Als iemand toch nog een kaartje over heeft voor de 17e dan wil ik heeeeeel graag nog een keer!

Er zijn nog gewoon kaarten te koop via Ticketmaster

Dat lijkt me sterk, het is al lange tijd uitverkocht.

Arrie schreef:
Dat lijkt me sterk

Beetje rare opmerking natuurlijk als ik er gisterenavond gewoon kon bestellen anders zou ik het hier niet zeggen. Ik ga niet zomaar wat roepen. Ook vandaag gewoon nog te krijgen via de site van ticketmaster

NICK CAVE & THE BAD SEEDS tickets - ticketmaster.nl

Minder raar is het natuurlijk dat het inderdaad uitverkocht was en waar deze kaarten dan ineens vandaan komen??

Ik ben zelf hierdoor weer enorm gaan twijfelen ook te gaan maar heb het gelaten: erg veel concerten op het programma en met de dure decembermaand voor de boeg gaat het te veel pijn lijden worden in de portemonnee.

Je hebt gelijk, sorry, ik heb zojuist inderdaad een kaartje kunnen kopen. Ik snap er alleen niks van, het is al maanden en maanden uitverkocht, en toch kan je nog kaartjes kopen? Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat het kan?

Doen Eric....Doen !!!

Ik twijfel dan toch ook ineens om nog maar een keer te gaan, maar doe het denk ik ook niet. Of toch... Of niet... Of wel... Als ik de setlists van de laatste tijd zo bekijk, dan is de kans klein dat die bij deze tweede show heel anders gaat zijn. En ik zou dan toch juist ook gaan voor de nummers die ik nog niet gezien heb... Maar niet geschoten is natuurlijk ook... Tsja... Dus...

De laatste dagen veel Nick Cave gedraaid en met dat stukje van Vleertje in mijn achterhoofd had ik eigenlijk ook wel weer zin om hem live te zien.
Gewoon gaan kijken op Ticketmaster en ik kon een kaartje bestellen. Wilde het niet geloven, cancelde en deed het nog eens en dat kon telkens weer.

Vleertje pm gestuurd en zelf enorm gaan twijfelen ook te gaan. En daarnet dus weer gekeken en het kan nog steeds maar ik heb besloten niet te gaan (wel beetje met pijn in het hart) maar keuzes moeten soms gemaakt worden.

Ik snap ook niet waar deze kaarten vandaan komen. Op de dag van voorverkoop bij grote namen komen er later op de dag altijd sporadisch wat kaarten vrij en dat snap ik.
Soms wordt het aangekondigd vlak voor het optreden en dan is dat om productionele redenen.
Hier is dat allemaal niet het geval. Beetje vreemd is het dus wel.

El Ninjo schreef:
Doen Eric....Doen !!!

Zou graag willen maar een combinatie van factoren zorgt ervoor dat ik verstandig moet blijven: ik vond het de vorige keer in de HMH echt sfeerloos en dat verdient zijn muziek niet. Ik ga echt nog naar heel veel optredens de komende tijd en moet daar ook veel voor reizen (Revere moet ook 3 avonden op rij aangemoedigd worden door mij)

De decembermaand is ook niet de goedkoopste en ik moet de volgende dag werken en dat maak ik de komende weken nog wel vaker mee.
Dus helaas...... soms moet je keuzes maken. Ik was blij dat het uitverkocht was want toen hoefde ik ook niet te twijfelen maar dat was dus een verrassing gisterenavond (en vandaag).

aERodynamIC schreef:
ik vond het de vorige keer in de HMH echt sfeerloos en dat verdient zijn muziek niet.

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Ik had er om dezelfde reden ook een hard hoofd in maar ik ben nu, achteraf na het 1e concert te hebben ervaren in de HMH, heel erg blij dat ik 2x ga (alhoewel..resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...dus ik moet de 17e ook nog maar afwachten natuurlijk )

Gast
geplaatst: vandaag om 12:36 uur

geplaatst: vandaag om 12:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.