MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Te koop: handgemaakte steigerhouten CD-kast

zoeken in:
sxesven
Sup everybody

Aangezien ik binnenkort ga verhuizen en in mijn nieuwe woning geen plek meer heb voor mijn steigerhouten CD-kast doe ik deze helaas van de hand. Ben er zelf erg op gesteld, maar geen plek is geen plek. Misschien dat iemand hier er interesse in heeft?

Het gaat om deze kast:

(afbeelding)

Met verspringende vakken, comme ça:

(afbeelding)

Capaciteit is iets van 1000 CD's, beetje afhankelijk van wat voor soort doosjes natuurlijk. Kon er zelf in ieder geval aardig wat in kwijt, en bovenop kun je bijvoorbeeld ook LP's zetten enzo:

(afbeelding)

Vraagprijs €75, heb er destijds (3 jaar geleden) €220 voor betaald.

Heb zelf geen interesse meer (had je dit niet een week geleden kunnen posten? ), maar wellicht is het handig om even de maten te vermelden voor eventuele gegadigden.

Trouwens, als je geen ruimte voor de kast meer hebt, waar ga je je cd's dan laten?

sxesven
GrafGantz schreef:
Heb zelf geen interesse meer (had je dit niet een week geleden kunnen posten? ), maar wellicht is het handig om even de maten te vermelden voor eventuele gegadigden.

True that Hij is 199cm hoog, 95cm breed en 19 cm diep. De vakken zijn 15 cm hoog.

Trouwens, als je geen ruimte voor de kast meer hebt, waar ga je je cd's dan laten?

We gaan naar een grotere woning, maar die heeft wel een andere indeling, waardoor deze kast niet meer in de huiskamer past. Mijn verzameling verhuist dus naar zolder waar ik een hele wand ter beschikking krijg. Aangezien ik dan wel graag een uniforme wand wil en het te duur vind om een hele wand aan steigerhout te kopen doe ik deze kast weg en ga ik er een zootje Billy's neerzetten.

Ah, zo te lezen was ie toch te breed voor mij. Gelukkig maar eigenlijk, anders had ik me een dief van m'n portemonee gevoeld met m'n nieuw aangeschafte kast

PM is verzonden

sxesven
Verkocht, thanks bros!

en gekocht

Leeg

(afbeelding)

Vol

(afbeelding)

Een aparte kast voor je Marillion-verzameling?

herman schreef:
Een aparte kast voor je Marillion-verzameling?

Niet helemaal; ik zie een REM-plaat en linksonder een fraai rijtje Bowie. Maar desalniettemin voor de Marillion-verzameling.

Onweerwolf
Wel gaaf dat tussen alle Marillion stuff ook gewoon De Silmarillion van Tolkien ligt.

Ja, uiteraard moet het boek waar de band zich naar vernoemt heeft er ook bij

De bovenste 6 rijen voor Marillion (en Fish solo), daaronder idd REM en Bowie maar ook Depeche Mode, Dead can Dance, Eels, Nick Cave, FGTH, Ultravox, Duran Duran en Queen.

Onweerwolf
Maar heb je het ook gelezen?

Ik wacht op de film

Onweerwolf

In Overig > Algemeen > CD/DVD/Blu-Ray opbergsysteem:

7 kasten te koop (zo goed als nieuw) voor het opbergen van bovengenoemde media. Kunnen per stuk worden verkocht. Hoef er niet veel voor te hebben. Interesse? Stuur me een bericht voor meer details.
Groeten,
Eric

Gast
geplaatst: vandaag om 01:47 uur

geplaatst: vandaag om 01:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.