MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Ultimate Spinach - Behold & See

zoeken in:
Al tijden is 'Behold & See' van Ultimate Spinach (1968) één van mijn favoriete albums.
Ik heb gezien dat er een nieuwe versie op LP verkrijgbaar is (Akarma). Het is echter de vraag of het om een complete versie gaat. Op internet staan namelijke diverse verhalen/geruchten over een mogelijk ingekorte versie. Natuurlijk wil ik graag het volledige album en ik kan er maar niet achter komen welke LP ik zou moeten aanschaffen.

panjoe (moderator)
Je kan het natuurlijk op de albumpagina vragen, maar de tracklists van alle verschillende uitgebrachte versies zijn ook gewoon op Discogs te vinden: klik (onder het kopje Versions). Als ik het zo even snel bekijk is het enige grote verschil in trackduur dat de versie van Jazz Thing korter duurt op de rerelease van Akarma.

Ik zit zelf ook op die site en het is mij niet opgevallen. 'Mind Flowers' zou een ingekorte versie hebben op een aantal releases van 'Behold & See'. Bedankt voor de aanwijzing Persoonlijk denk ik dat het aannemelijk is dat de originele uitgave uit 1968 de normale/reguliere tracklisting/duur heeft. Die is echter zeer schaars verkrijgbaar of ontzettend duur (rond de 40 euro). Voor de Akarma versie vetaal je rond de 28 euro.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:36 uur

geplaatst: vandaag om 12:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.