Muziek / Koop en Ruil / TK: honderden cd's + paar dvd's
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2014, 15:44 uur
Ik heb ook nog een rijtje dvd's toegevoegd, 3 euro per stuk
Naast de minum afname van 20 titels per bestelling, heb ik ook nog 4 bubbelenveloppen liggen waar volgens mij 3 cd's in kunnen, verzendkosten EUR 2,56
(dus bv 3 cd's voor 7,06 euro)
Naast de minum afname van 20 titels per bestelling, heb ik ook nog 4 bubbelenveloppen liggen waar volgens mij 3 cd's in kunnen, verzendkosten EUR 2,56
(dus bv 3 cd's voor 7,06 euro)
0
geplaatst: 16 juni 2014, 13:42 uur
Bedankt voor jullie geld!

Niet schrikken als er een pakketbezorger met een Pampers of Prenatal-doos voor de deur staat

Niet schrikken als er een pakketbezorger met een Pampers of Prenatal-doos voor de deur staat

0
geplaatst: 16 juni 2014, 13:52 uur
Jordy schreef:
Heel vroeger kwam een rieten mandje aandrijven en iets later kwam de ooievaar en aansluitend de 'blijde doos'. Overigens vraag ik me af wat er gebeurd zou zijn als ik je had gemeld dat de gemiddelde inkoopprijs bij de platenhandel (P'boef en P'o) 1,75 was geweest

0
geplaatst: 16 juni 2014, 13:55 uur
Ja ik ook, benieuwd hoeveel ik had verkocht bij een verkoopprijs van bv. 2 euro
0
geplaatst: 17 juni 2014, 17:10 uur
Jordy schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Die "zwanger box" bleek dus voor mij te zijn. Viel me mee dat de postbezorger me niet feliciteerde met de heuglijke gebeurtenis
.
0
geplaatst: 17 juni 2014, 18:59 uur
Nou volgens de track en trace zijn ze allemaal bij jullie binnen, dus veel plezier er mee!
0
geplaatst: 17 juni 2014, 19:16 uur
Ben benieuwd ! Er staat morgen op mijn werk iets leuks te wachten. Kreeg al opmerkingen over de pampers doos via mail haha
0
geplaatst: 17 juni 2014, 19:44 uur
De volgende cd's heeft Angelo helaas niet aangetroffen in z'n doos
A Tribe Called Quest Midnight Marauders 1993
Black Moon Enta da Stage 1993
Camp Lo Uptown Saturday Night 1997
Common Sense Resurrection 1994
Eazy-E Eazy-Duz-It 1988
Gravediggaz 6 Feet Deep 1994
Jay-Z The Black Album 2003
Jay-Z Reasonable Doubt 1996
Talib Kweli - Quality
Raconteurs – Consolers of the Lonely
Q-Tip Kamaal / The Abstract 2009
Q-Tip The Renaissance 2008
Shyheim Manchild 1999
heb ik die misschien in de verkeerde doos gedaan? misschien kunnen we iets regelen dat Angelo ze alsnog ontvangt, waarbij ik natuurlijk de verzendkosten betaal
A Tribe Called Quest Midnight Marauders 1993
Black Moon Enta da Stage 1993
Camp Lo Uptown Saturday Night 1997
Common Sense Resurrection 1994
Eazy-E Eazy-Duz-It 1988
Gravediggaz 6 Feet Deep 1994
Jay-Z The Black Album 2003
Jay-Z Reasonable Doubt 1996
Talib Kweli - Quality
Raconteurs – Consolers of the Lonely
Q-Tip Kamaal / The Abstract 2009
Q-Tip The Renaissance 2008
Shyheim Manchild 1999
heb ik die misschien in de verkeerde doos gedaan? misschien kunnen we iets regelen dat Angelo ze alsnog ontvangt, waarbij ik natuurlijk de verzendkosten betaal
0
geplaatst: 17 juni 2014, 19:54 uur
Ik zal morgen eens kijken of ze in mijn doos zitten. Ik laat morgen iets weten!
0
geplaatst: 17 juni 2014, 21:20 uur
Ik zal morgen of overmorgen wat laten weten als ik de doos heb kunnen openmaken. Kan zijn dat ik morgen niet op de zaak kom ivm afspraken buiten de deur.
0
geplaatst: 18 juni 2014, 16:29 uur
Mijn doos zat inderdaad voller dan ik had gedacht
Allereerst bedankt Jordy, want ik ben ontzettend blij met de aankopen, prachtige exemplaren zitten ertussen (special editions etc.).
Hoe gaan we het regelen met Angelo?

Allereerst bedankt Jordy, want ik ben ontzettend blij met de aankopen, prachtige exemplaren zitten ertussen (special editions etc.). Hoe gaan we het regelen met Angelo?

0
geplaatst: 18 juni 2014, 20:28 uur
Ah ze zijn terecht
misschien wil je ze naar angelo versturen? Dat zou super zijn, als dat niet teveel werk is. Dan betaal
ik de verzendkosten natuurlijk.
misschien wil je ze naar angelo versturen? Dat zou super zijn, als dat niet teveel werk is. Dan betaalik de verzendkosten natuurlijk.
0
geplaatst: 22 juli 2014, 14:21 uur
de lijst in het eerste bericht van dit topic is nog steeds up-to-date overigens
dus ook als iemand dit in oktober 2015 leest: de cd's zijn nog steeds te koop
dus ook als iemand dit in oktober 2015 leest: de cd's zijn nog steeds te koop

0
geplaatst: 22 augustus 2014, 11:25 uur
de 212 cd's uit het eerste bericht mogen ook voor 100 euro opgehaald worden in Hilversum
* denotes required fields.