MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Turn up the Bass

zoeken in:
Ik ben in het bezit van de complete serie van Turn up the Bass op cd,
wat zou de waarde er nu van zijn?

Gemiddeld ongeveer 5€ per cd, voor de volledigheid kan je mss nog een aantal euros bijvragen, maar dan ga je langer op een koper moeten wachten vrees ik. Kom deze reelmatig tegen op Kapaza, maar natuurlijk niet in zijn volledigheid...

Normaliter is ook vaak zo dat een gehele colectie juist goedkoper is en het beter kan zijn om dan alle delen los te verkopen. bv. 5 euro per deel voor 20 stuks 90 euro.

Vaak hebben mensen al een aantal delen en zoeken ze een specifiek nummer(s). Op rommelmarkten/kringloop kom je nog al eens losse delen tegen. Zo heb ik er al wel een paar op de kop getikt (ik zoek ook eigenlijk enkel tot ongeveer deel 10)

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.