MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gemetalliseerd mylar

zoeken in:
silverlake
Hallo iedereen,hi fi audiofielen,.

Weet iemand waar ik gematllisseerd mylar kan kopen?

Ik zoek zn 5 a 10 meter folie,en hier in het oosten is er geen verkoper van dit folie.

ook naspeuren op internet heeft geen bruikbare resultaten opgeleverd, Het teleurstellends was wel een hifi club met een laatste bericht uit 2007.

Wie o wie kan me helpen?

dank alvast

panjoe (moderator)
Ik heb geen idee, maar misschien helpt het als je het correct spelt?

Waar wil/kan je gemetalliseerd mylar voor gebruiken, als ik het vragen mag?

silverlake
Zelfbouwelektrostaat boxen.

Ik doe alles zelf.van printplaatje tot litzesnoertje en van podje tot zekering,compleet met tabelletjes uit het boekje, en metertjes om die tabelletjes exact zo te krijgen.

Er is een boekje,elektrostatische luidsprekers (http://esl.hifi.nl/fikier.htm) , waarin staat hoe je dat moet maken.

Echter, de mensen die dit boekje hebben geschreven,en de daarbijbehorende ESL club,en de adressen/telefoonnummers/emailadressen ,van waar ik vroeger dat folie bestelde, werken niet meer. Of de leden zijn verhuisd,niet meer zo levend,of anders,maar er komt geen reactie.

Ik zoek 5 a 10 meter, misschien heeft iemand nog ergens iets liggen?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:27 uur

geplaatst: vandaag om 09:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.