MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Pinkpop materiaal / tv

zoeken in:
Nu ik mijn collectie aan het uitspitten/categoriseren ben zie ik dat ik nogal veel Pinkpop materiaal in huis heb. Sinds 2006 neem ik steevast 3 dagen lang alles van cultura op (Concerten, sessies...) (wat ik vervolgens keurig per concert op dvd zet) en met dank aan videobanden van een vriend (omgezet naar dvd) ben ik ook in het bezit van een groot aan tal “maandag Nederland 3 uitzendingen”. (2002 en eerder tot in de seventies)

Vroeg me af of er hier mensen zijn die interesse zouden hebben in bepaalde concerten/uitzendingen.
De collectie is behoorlijk, en daar wil ik jullie ook graag van mee willen laten genieten!

Enige wat ik me eerlijkheidshalve afvraag is in hoeverre ik dat legaal kan/mag aanbieden.. (ook al is het tegen kleine vergoeding). Ik hoor het wel / evt PM :--) Alvast dank voor jullie reactie!

buizen
Heb je ook opnamen van eind jaren '70 begin jaren '80, zoals met Van Halen en Thin Lizzy en Rush?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:27 uur

geplaatst: vandaag om 09:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.