Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: David Bowie - Heroes LP
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2016, 19:09 uur
Goede dag,
Ik zoek voor een redelijke prijs naar de lp van David Bowie's Heroes.
Ik zoek voor een redelijke prijs naar de lp van David Bowie's Heroes.
0
geplaatst: 23 april 2016, 13:24 uur
"Heroes" LP's zijn online amper nog te vinden onder de 25 euro. Je moet het een beetje treffen, misschien toch de tweedehands marktjes en platenzaken afgaan. Er is nog geen recente reissue van, maar die zou je wel mogen verwachten dit jaar, gezien de serie vinylreissues die er onlangs is uitgekomen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 mei 2016, 12:25 uur
reptile71 schreef:
"Heroes" LP's zijn online amper nog te vinden onder de 25 euro. Je moet het een beetje treffen, misschien toch de tweedehands marktjes en platenzaken afgaan. Er is nog geen recente reissue van, maar die zou je wel mogen verwachten dit jaar, gezien de serie vinylreissues die er onlangs is uitgekomen.
ik heb er 2 in de kast ??
0
geplaatst: 6 mei 2016, 14:10 uur
Bedoel je twee recente (officiële) reissues, DjFrankie? Ik ken die namelijk niet. Op discogs staan ook geen recente reissues van "Heroes".
0
geplaatst: 6 mei 2016, 18:33 uur
Ja, toen waren ze nog goedkoop. De mijne heb ik ook ooit voor max. 10 gulden gekocht.
0
buizen
geplaatst: 6 mei 2016, 21:02 uur
Er zijn volop re-releases van Heroes. Ok, 'unofficial' maar wat is unofficial? Van RCA, o.a. Germany.
M'n vaste platenboer heeft 'm ook gewoon in de winkel. Splinternieuw vinyl: 19,95. En hij verkoopt geen spul wat slecht klinkt. (zelf zo'n re-release niet gehoord overigens).
Die ouwere, tweedehands dus, elpees zijn veel duurder inderdaad. En vind ze maar eens in nieuwstaat.
M'n vaste platenboer heeft 'm ook gewoon in de winkel. Splinternieuw vinyl: 19,95. En hij verkoopt geen spul wat slecht klinkt. (zelf zo'n re-release niet gehoord overigens).
Die ouwere, tweedehands dus, elpees zijn veel duurder inderdaad. En vind ze maar eens in nieuwstaat.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 11:27 uur
Onofficiële releases van "Heroes" vind ik gewoon compleet oninteressant. Wat moet je daar mee? Het is gewoon illegaal spul en vaak van matige kwaliteit. Worden gewoon cd's gebruikt als master. Beetje liefhebber koopt een echte, is mijn mening. En ja, er staat RCA op zo'n onofficiële, maar het is geen RCA.
In de jaren 90 kostten ze niks, ze verdwenen zelfs in de vuilnisbak in die tijd.
In de jaren 90 kostten ze niks, ze verdwenen zelfs in de vuilnisbak in die tijd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 mei 2016, 21:16 uur
Idd ik kreeg toen ook van imand al zijn platen, vooral Neil young en joni Mitchell
* denotes required fields.