MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: David Bowie - Heroes LP

zoeken in:
Goede dag,

Ik zoek voor een redelijke prijs naar de lp van David Bowie's Heroes.

Die vind je zowat overal wel voor een redelijke prijs.

Ik zag er woensdag nog een bij Concerto staan.

"Heroes" LP's zijn online amper nog te vinden onder de 25 euro. Je moet het een beetje treffen, misschien toch de tweedehands marktjes en platenzaken afgaan. Er is nog geen recente reissue van, maar die zou je wel mogen verwachten dit jaar, gezien de serie vinylreissues die er onlangs is uitgekomen.

DjFrankie (moderator)
reptile71 schreef:
"Heroes" LP's zijn online amper nog te vinden onder de 25 euro. Je moet het een beetje treffen, misschien toch de tweedehands marktjes en platenzaken afgaan. Er is nog geen recente reissue van, maar die zou je wel mogen verwachten dit jaar, gezien de serie vinylreissues die er onlangs is uitgekomen.

ik heb er 2 in de kast ??

Bedoel je twee recente (officiële) reissues, DjFrankie? Ik ken die namelijk niet. Op discogs staan ook geen recente reissues van "Heroes".

DjFrankie (moderator)
Nee 2 ouwe allebei gekregen in de jaren 90

Ja, toen waren ze nog goedkoop. De mijne heb ik ook ooit voor max. 10 gulden gekocht.

buizen
Er zijn volop re-releases van Heroes. Ok, 'unofficial' maar wat is unofficial? Van RCA, o.a. Germany.
M'n vaste platenboer heeft 'm ook gewoon in de winkel. Splinternieuw vinyl: 19,95. En hij verkoopt geen spul wat slecht klinkt. (zelf zo'n re-release niet gehoord overigens).
Die ouwere, tweedehands dus, elpees zijn veel duurder inderdaad. En vind ze maar eens in nieuwstaat.

Onofficiële releases van "Heroes" vind ik gewoon compleet oninteressant. Wat moet je daar mee? Het is gewoon illegaal spul en vaak van matige kwaliteit. Worden gewoon cd's gebruikt als master. Beetje liefhebber koopt een echte, is mijn mening. En ja, er staat RCA op zo'n onofficiële, maar het is geen RCA.

In de jaren 90 kostten ze niks, ze verdwenen zelfs in de vuilnisbak in die tijd.

DjFrankie (moderator)
Idd ik kreeg toen ook van imand al zijn platen, vooral Neil young en joni Mitchell

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.