MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #12

zoeken in:

https://www.musicmeter.nl/images/cover/685000/685164.300.jpg

Blijft een lastige keuze voor komende LGW: Protomartyr gaan zien (al eens eerder gezien en dat was steengoed; nu hebben ze ook nog eens een geweldig nieuw album afgeleverd) of Roy Montgomery (die zelden optreedt) + Tiny Vipers kunnen zien. Pfff.

AOVV & Masimo precies een rondje 'tips van Glenn'
Hoe bevallen ze heren?

Ataloona schreef:
(afbeelding)

Blijft een lastige keuze voor komende LGW: Protomartyr gaan zien (al eens eerder gezien en dat was steengoed; nu hebben ze ook nog eens een geweldig nieuw album afgeleverd) of Roy Montgomery (die zelden optreedt) + Tiny Vipers kunnen zien. Pfff.

Protomartyr in de Boutanique gaan zien en genieten van de unieke kans van Montgomery zou ik zeggen!

kobe bryant fan schreef:
Hoe bevallen ze heren?
Moeilijk inkomen (beetje eentonig), maar nu er meer variatie in de muziek komt waardeer ik het meer.

Ennehhh... Bij Protomartyr in de Botanique krijg je er als voorprogramma ook nog Heimat bij

Masimo schreef:
(quote)
Moeilijk inkomen (beetje eentonig), maar nu er meer variatie in de muziek komt waardeer ik het meer.

Ennehhh... Bij Protomartyr in de Botanique krijg je er als voorprogramma ook nog Heimat bij

Klopt, staat in serieus contrast met zijn ander werk dat elke seconde lijkt te veranderen. Ook geen plaat die ik vaak opleg, wel mooi vlak voor het slapengaan. Haino heeft sowieso al bewezen (op live filmpjes en blijkbaar ook op de nieuwe Nazoranai) dat hij de hurdy gurdy tegenwoordig veel meer naar zijn hand kan omzetten dan toen.

kobe bryant fan schreef:
Protomartyr in de Boutanique gaan zien en genieten van de unieke kans van Montgomery zou ik zeggen!

Prachtig idee, zeker indien ik ook daadwerkelijk in België had gewoond!

Heimat ben ik bekend mee, en dat was zeker een plusfactor geweest. Jammer dat de Nederlandse speeldata van Protomartyr een beetje waardeloos zijn. Ach ja, met geluk staan ze komend jaar weer op Primavera Sound.

kobe bryant fan schreef:
Hoe bevallen ze heren?

Ik kan er na één keer luisteren nog niet al te veel over zeggen; laat staan een oordeel vellen. Ik kende Stetson al wel van zijn plaat met Mats Gustafsson. Like Wolves on the Fold deed me qua sfeer een beetje denken aan de psychedelische Marvel-serie Legion.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.