MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #13

zoeken in:

Voor iedereen die de grote hoezen te groot vindt: bij het plaatsen van de URL gewoon effe .300 toevoegen voor het .jpg gedeelte. Dan krijg je een 300x300 hoesje.

https://www.musicmeter.nl/images/cover/141000/141659.jpg
Delen van meningen over de grootte van afbeeldingen vind ik niet geslaagd. Dit topic gaat toch over het actueel beluisteren van muziek en niet over zeuren?

die grote afbeeldingen vind ik niet geslaagd.

Momenteel gaat dat blijkbaar zo. Je kopieert het adres van de afbeelding (300 x 300) en hier verschijnt ie in het groot...

Zie tip Poles Apart.
Ik vind die grote afbeeldingen ook niet fijn. En dat vind ik geen gezeur..

kuifenco
Poles Apart schreef:
Voor iedereen die de grote hoezen te groot vindt: bij het plaatsen van de URL gewoon effe .300 toevoegen voor het .jpg gedeelte. Dan krijg je een 300x300 hoesje.

Goeie tip. Het kan dus ook anders. Ieder zijn meug overigens.

kuifenco schreef:
goeie tip. het kan dus ook anders. ieder zijn meug overigens.

Natuurlijk kan het ook anders. Maar dat vraagt een extra inspanning. En mensen zijn van nature lui. Zo gebruiken sommigen bijvoorbeeld voor het gemak geen hoofdletters. Vind ik niet geslaagd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:03 uur

geplaatst: vandaag om 17:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.