MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Nieuwe muziek-app voor het ontdekken en bespreken van muziek

zoeken in:
Beste MusicMeter gebruikers,

Mijn naam is Bram Janssen. Ik ben een derdejaars Interaction Design student aan de HAN in Arnhem. Ik ben onlangs begonnen met een nieuw schoolproject waarvoor ik een mobiele applicatie ga ontwerpen voor het ontdekken en bespreken van nieuwe muziek.

De eerste stap die ik in dit proces neem, is het beter leren kennen van mijn doelgroep. Daarom wil ik jullie vragen om onderstaande enquête in te vullen. Ik zou het erg waarderen als je de enquête eerlijk en zo uitgebreid mogelijk zou willen maken. Des te meer je deelt, des te beter de app die ik ga ontwerpen zal zijn.

Link naar de enquête

Mocht je geen tijd hebben om de enquête in te vullen, kun je wat mij betreft ook een reactie onder deze post plaatsen waarin je wat vertelt over jouw muziek-ontdekkingsproces. Voel je vrij om deze post/enquête met vrienden te delen.

Bij voorbaat dank!

Bram

Je bent de leeftijdscategorie 50 tm 60 vergeten.

Michiel Cohen schreef:
Je bent de leeftijdscategorie 50 tm 60 vergeten.

Goed dat je het zegt. Heb het aangepast!

BramJanssen schreef:
(quote)

Goed dat je het zegt. Heb het aangepast!

Heb de enquête al ingevuld. Categorie 40 tm 50. Ben 52 maar voel me jonger.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:39 uur

geplaatst: vandaag om 19:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.