MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je op je MP3-speler?

zoeken in:
In navolging van Wat draai je nu? lijkt het me wel leuk om dit topic te openen. Geen idee hoe het uitpakt.

Voor mij:
Soundgarden - Badmotorfinger (altijd leuk)
In Flames - Come Clarity (hoe kom ik binnen 50 minuten op school, 20 km)
The Flaming Lips - Soft Bulletin (in de tussenuren)
Gorillaz - Gorillaz (om te hardlopen)

256 mb

Eerlijk gezegd vind ik het een overbodig topic, omdat het hetzelfde is als Wat Draai Je Nu?

Nee, vind ik niet. Bij wat draai je nu gaat het altijd om een album. Op je mp3-speler kun je van alles door elkaar hebben staan. Vind het wel grappig om te zien wat je dan uitkiest op de beperkte ruimte van het spelertje.

Op mijn 60 GB (hoezo beperkt ) staat ongelooflijk veel en daar draai ik ook hele albums op, en inderdaad nog vaker gaat die op shuffle: maar om dan de aparte nummers te gaan posten hier.....

Maar als er behoefte aan is: prima hoor.

Haha, 60 GB is andere koek natuurlijk dan 256 mb.

30 GB ipod video sinds kort (m'n 20 GB had er geen zin meer in)

10 GB "losse tracks", een verzameling met alleen maar goede tracks die ik zo nu en dan op shuffle zet

10 GB met m'n favo albums die ik altijd bij me wil hebben als ik er impulsief ineens zin in heb

10 GB recent+"wil ik weer eens luisteren"+"wil ik eigenlijk nog een keer gaan luisteren"

ohja en een paar van m'n favo videoclips ooit, Nuthin But a G Thang en Mama Said Knock You Out enzo

Kun je voortaan je bericht even aanpassen Jordy i.p.v....

neo
1 gb, op het moment vooral veel scores van Alberto Iglesias en Eleni Karaindrou...

Op mijn mp3 speler staat mijn rotatielijst.
En nog wat albums die ik nog wil luisteren.

Toine Rorije
Ik zet er altijd een heleboel van die 'albums die ik nog altijd eens moet luisteren' op zodat die dan vanzelf wel een keer aan de beurt komen.

Dit Topic is vast geopend om mij te treiteren omdat mijn Mp3 kapot is, toen heeft mijn zus hem terug gebracht en is ze de reparatiebon kwijtgeraakt en nu hebk niks meer.

Leuk jongens, leuk

Van je familie moet je het hebben.....

60 gb is inderdaad een beetje moeilijk om hier allemaal te gaan posten... Gewoon mijn favoriete albums staan er op.

Ik moet nog steeds zo'n ding kopen...

sq
Hiero nog een

Denk er zelfs over om mijn Neckerman-spaarpunten te offeren voor een gratis exemplaar.

zal geen 60 GB zijn schat ik zo

Haha heb je al zoveel NeX

sq
Kijkijk, een deskundige!!

Ik heb iets van 1300 NeX. Wel jammer dat je dr geen CD's voor kan kopen

Electro_
iPod 4 GB, o.a. ; AIR, Björk, The Knife en Machinefabriek.

Marked Men
Jeffrey Novak
My Bloody Valentine
Fe Fi Fo Fums
The Gimmies

Ik heb een iPod van 20 GB, staat heel veel op.

Lin
ik nog niks, heb net een nieuwe mp3 speler gekocht maar er zal vast wel iets van tool op komen

Van alles staat er op mijn 8 GB Creative. Sowieso al m'n cd's en dan nog wat cd's van m'n vader + nummers die ik heb gedownd.

SonyHD1, 20 GB, ongeveer 900 eigen cd's
Philips HDD100 15 GB, ongeveer 300 eigen cd's
Altijd voldoende titels ook die ik nog nooit geluisterd heb.
Op reis dus ruim de helft van mn verzameling bij me. En das te weinig dus op zoek naar nog een spelertje .

Heb hem lang gebruikt als externe harde schijf. Filmpjes mee versluizen van m'n werk naar huis.

Verder staan er een paar nieuwe albums op die ik nog een keer goed wil beluisteren. En dat rouleert zo'n beetje. Echt specifieke playlists staan er niet op, teveel moeite.

Ik heb een 4GB i-pod, maar daar kunnen echt veel te weinig nummers op...(+- 900 nummers) Moet constant nummers wissen om er nieuwe op te krijgen.

Wil binnenkort gaan voor de 60GB. Zal me duur grapje worden zeg.

Ik heb er echt van alles en nog wat op staan. Kan me niet gek genoeg.

musicfriek schreef:
Ik heb een 4GB i-pod, maar daar kunnen echt veel te weinig nummers op...(+- 900 nummers) Moet constant nummers wissen om er nieuwe op te krijgen.

Wil binnenkort gaan voor de 60GB. Zal me duur grapje worden zeg.

Ik heb er echt van alles en nog wat op staan. Kan me niet gek genoeg.
Ik heb dat ook, en in het begin denken dat het wel genoeg was. Die van mij staat nu ook vol en er staan maar 591 nummers op.

Exfrozen schreef:
Ik heb dat ook, en in het begin denken dat het wel genoeg was. Die van mij staat nu ook vol en er staan maar 591 nummers op.

Dat is wel heel erg weinig. Heb je er zoveel lange nummers op staan dan? Ik schommel meestal rond de 850/900.

de nummers langer dan 10 minuten

(afbeelding)

Ja, dan gaat het heel erg hard... Ook van plan om i-pod met grotere capaciteit aan te schaffen?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:37 uur

geplaatst: vandaag om 15:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.