De Site / Gebruikers / Het grote opdrachten fotoboek!
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2006, 10:36 uur
Muse was inderdaad in Hengelo! De achtergrond bij de hoes van Muse is er erg leuk in gephotoshopt 

0
hpvmars
geplaatst: 9 juli 2006, 10:40 uur
Opdrachten zijn er om breed geïnterpreteerd te worden ... De stoel in een ongebruikelijke omgeving:

0
geplaatst: 9 juli 2006, 10:42 uur
bonothecat schreef:
Muse was inderdaad in Hengelo! De achtergrond bij de hoes van Muse is er erg leuk in gephotoshopt

0
Electro_
geplaatst: 9 juli 2006, 10:43 uur
bonothecat schreef:

Ik heb de leden alleen wel even van de stoelen geschopt want ze waren nogal luidruchtig

0
geplaatst: 15 juli 2006, 10:24 uur
okee, nieuwe opdracht, een foto van jou samen met een ster (mag echt zijn of gefotoshopt)..
0
geplaatst: 15 juli 2006, 10:29 uur
Ik bijt wel het spits af 
Hier mij (links) en Jadoh (rechts) met Mike (midden
) van the streets:

Hier mij (links) en Jadoh (rechts) met Mike (midden
) van the streets:
0
geplaatst: 15 juli 2006, 10:44 uur
mooi hoor...... ik heb een foto met het hoofddeksel van een goede artiest

0
geplaatst: 15 juli 2006, 12:01 uur
Nah.. ik heb ook fotos van mezelf met sterren, maar dat wordt echt te makkelijk 

0
geplaatst: 15 juli 2006, 17:47 uur

Ik sta er nog al debiel op, maar dit ben ik samen met Katja Schuurman

Bridget Maasland, een deel van de familie en ik
0
geplaatst: 15 juli 2006, 20:47 uur
Van het programma Katja vs. Bridget of waarom waren ze bij jullie?
0
geplaatst: 28 juli 2006, 15:22 uur
ok mijn beurt - en het is niet gefotoshopt
c-moon met Petronella Nettermalm van Paatos:
(9 oktober 2004, The Spirit of 66, Verviers, B)

c-moon met Heather Findley van Mostly Autumn....
(Boerderij, NL)

c-moon met Jim Kerr (Simple Minds)
(Trier, D)

c-moon met Eddie Duffy (Simple Minds, bassist sinds 2002)
(Arena, Geneve, CH)

En tot slot....
Clive (een Engelse kameraad), C-moon, EDDIE DUFFY en mijn broer Wim in Geneve, na het Simple Minds optreden:

Zo...
c-moon met Petronella Nettermalm van Paatos:
(9 oktober 2004, The Spirit of 66, Verviers, B)

c-moon met Heather Findley van Mostly Autumn....
(Boerderij, NL)

c-moon met Jim Kerr (Simple Minds)
(Trier, D)

c-moon met Eddie Duffy (Simple Minds, bassist sinds 2002)
(Arena, Geneve, CH)

En tot slot....
Clive (een Engelse kameraad), C-moon, EDDIE DUFFY en mijn broer Wim in Geneve, na het Simple Minds optreden:

Zo...
0
geplaatst: 28 juli 2006, 15:42 uur
En ik heb er nog LOL...
Hier een foto van een hele boel mensen, maar ertussen zit de band BEYOND THE LABYRINTH, met op de éérste rij de eerste van links met kerstmuts en roze speelgoedgitaar: c-moon en de man helemaal rechts op die eerste rij is de gitarist en het brein achter Beyond the Labyrinth: Geert Fieuw:

En nog ééntje om het af te leren:
c-moon, CHARLIE BURCHILL, en nog véél fans, na het optreden van Simple Minds in juli 2003 in Den Atelier:

Hier een foto van een hele boel mensen, maar ertussen zit de band BEYOND THE LABYRINTH, met op de éérste rij de eerste van links met kerstmuts en roze speelgoedgitaar: c-moon en de man helemaal rechts op die eerste rij is de gitarist en het brein achter Beyond the Labyrinth: Geert Fieuw:

En nog ééntje om het af te leren:
c-moon, CHARLIE BURCHILL, en nog véél fans, na het optreden van Simple Minds in juli 2003 in Den Atelier:

0
geplaatst: 28 juli 2006, 16:02 uur
gemaster schreef:
Zeg lijkt die Jim Kerr niet heel erg op Bill van Dijk?
Zeg lijkt die Jim Kerr niet heel erg op Bill van Dijk?
Bill Van Dijck????
Wie is dat nu weer.. is dat die Nederlandse musical-acteur niet? Had die ook niet iets met Sesamstraat? Mijn geheugen laat me in de steek...
nog een foto gevonden met de mooie en charmante Petronella Nettermalm (ikke sta links, rechts staat Claude, een van de rotsen in de branding van het belgische progrock e-zine Prog-Nose)
* denotes required fields.