MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Welke sites worden vaak bezocht door MuMe gebruikers

zoeken in:
In Muziek > Algemeen > Muziek sites:

Misschien kun je hier goede muziek sites spouwen? Sites waar je informatie kunt vinden over muziek(groepen) of waar je goedkope cd's kunt kopen.
Voor (on)bekende(re) metal en emo/hardcore/punk is de Nederlandse site 4tune iig een aanrader. Redelijk gevarieerd en ook Nederlandse, Franse, Duitse, Belgische, Italiaanse, etc. bands! Prijzen varieren nogal.

Spouwen...?

Als in op de site spugen?

Als in spugen idd.

Voor rapreviews ga je hierrr heen en voor hiphop lyrics ga je hierrr naartoe.

titan (crew)
Klik hier om je muzieksmaak af te laten zeiken

Dustyfan
LOL

SelmaDuim
hahahahahahaha

Geinig man

neo
Typ eens Hans Zimmer in.. Tja

titan (crew)
En het is waar he, Neo!

neo
Ja behalve dat ene stukje kritiek

Sjonge, wat een zielige site zeg. Ze hebben de best band ter wereld ooit er niet eens op staan. Eigenlijk ook heel logisch dat The Band niet op staat. Ze kunnen natuurlijk geen goede redenen verzinnen om The Band af te zeiken, simpelweg omdat ze de beste band ooit zijn.

neo
De Yosti band is ook niet bekend bij die site, dus dat zou... Nee, dat kan niet

Als ze de yosti-band gaan afzeiken dan zijn ze zelf zielig. Dan zijn ze nog gehandicapter (ofzoiets) dan die gehandicapten van de Yosti-band.

titan schreef:

Klik hier om je muzieksmaak af te laten zeiken

Triest.

titan (crew)
jassonn schreef:
(quote)

Triest.

Kom op zeg, waar is je gevoel voor humor gebleven of heb je die niet?

Ik vind het ook maar een rare site.

Die lui van Led Zeppelin hadden blijkbaar verborgen boodschappen in Stairway to Heaven gestopt. Nooit geweten, alhoewel het natuurlijk ook toeval kan zijn. Klinkt toch wel aardig goed moet ik zeggen.

Hier nog meer zogenaamde verborgen boodschappen. De een beter dan de andere.

Van Flabber

Probeer eens www.rollingstone.com. Voor alles eigenlijk....

Voor mensen die de duitse taal machtig zijn, is dit een aardige site:
http://www.plattentests.de/
En je kunt er nog stemmen ook!

www.allmusic.com voor superveel info over de artiesten en hun albums. Is met de nieuwe lay-out wel wat minder gebruiksvriendelijk geworden maar ik check daar nog steeds iedere nieuwe band waar ik mee in aanraking kom

Die nieuwe lay-out van AMG is ongelooflijk slecht ja! Wie bedenkt er nu zo iets, om over dat mega-blok reclame bovenaan nog maar te zwijgen. Heel jammer. Maar misschien gaat het nog wennen.

JonnieBrasco
Gaat denk ik niet wennen, alleen al het feit dat je niet meer 1 oog opslag de complete discografie kan zien, maar dat je voor singles, compilaties etc. aparte tabjes hebt. Jammer, daarnaast is de site ook een stuk trager geworden...

Ook een leuke site is www.rateyourmusic.com, een internationale MusicMeter waar vrijwel alles al op staat, en waar aan de top-50 te zien het publiek iets ouder is dan het gemiddelde MuMe-publiek. Nadeel van die site is dat bijv. stemtabellen ontbreken, en dat hij om een stem te verwerken met een nieuwe pagina komt. Daar is geduld voor nodig... Dus doe mij maar MusicMeter

Ik vind www.artofthemix.org wel leuk. En met de nieuwe layout van allmusic kan ik wel leven, het is alleen zo jammer dat de site zo traag is geworden. Ik maak er tegenwoordig veel minder gebruik van.

AMG was al traag voor de layout wisseling. Wat ik goed vind aan AMG zijn de reviews: ze geven altijd goed "de algemene mening" weer.

Ruby1966
http://rateyourmusic.com/index

Een soort internationale musicmeter

Gast
geplaatst: vandaag om 04:18 uur

geplaatst: vandaag om 04:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.