De Site / Gebruikers / Welke hoes associeer je met welke user?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2006, 16:41 uur
Ik heb er ook een paar geprobeerd:

Lebowski is altijd scherp, goed oplettend en weloverwogen in zijn opmerkingen of recensies/verhalen.

HiLL zoekt rustig stapje voor stapje zijn weg door de wijde en ingewikkelde wereld van de popmuziek. Juist omdat hij niet te snel te veel wil gaat dit hem denk ik zo goed af heb ik het idee.

Voor Zachary Glass, omdat hij -helaas- alleen nog maar meekijkt.

Tussen al het rockgeweld zoekt Onderhond altijd zijn eigen weg, en komt hij op plekken waar verder niemand ooit komt

aERodynamIC kan heel goed zijn enthousiasme overbrengen op anderen. Als hij een plaat heeft ontdekt brengt hij dit altijd zo goed en leuk dat velen ook geinteresseerd raken en hem in zijn zoektochten volgen. (Dungen en Man Man bijvoorbeeld)

Marcel Jongeneel doet, naar ik heb begrepen, heel veel werk achter de schermen. Hij is dus The Invisible Man in mijn ogen, hoewel hij de laatste tijd zich ook steeds meer in discussies mengt

Een lief klein meisje met een heel open en kleurrijk karakter. Dan kom ik al gauw uit bij handsome_devil.

Als je Arno zegt kom je natuurlijk al gauw op fietsen. Ik zou wel eens willen zien of ie het hierop ook kan

Lebowski is altijd scherp, goed oplettend en weloverwogen in zijn opmerkingen of recensies/verhalen.

HiLL zoekt rustig stapje voor stapje zijn weg door de wijde en ingewikkelde wereld van de popmuziek. Juist omdat hij niet te snel te veel wil gaat dit hem denk ik zo goed af heb ik het idee.

Voor Zachary Glass, omdat hij -helaas- alleen nog maar meekijkt.

Tussen al het rockgeweld zoekt Onderhond altijd zijn eigen weg, en komt hij op plekken waar verder niemand ooit komt

aERodynamIC kan heel goed zijn enthousiasme overbrengen op anderen. Als hij een plaat heeft ontdekt brengt hij dit altijd zo goed en leuk dat velen ook geinteresseerd raken en hem in zijn zoektochten volgen. (Dungen en Man Man bijvoorbeeld)

Marcel Jongeneel doet, naar ik heb begrepen, heel veel werk achter de schermen. Hij is dus The Invisible Man in mijn ogen, hoewel hij de laatste tijd zich ook steeds meer in discussies mengt

Een lief klein meisje met een heel open en kleurrijk karakter. Dan kom ik al gauw uit bij handsome_devil.

Als je Arno zegt kom je natuurlijk al gauw op fietsen. Ik zou wel eens willen zien of ie het hierop ook kan

0
handsome_devil
geplaatst: 16 september 2006, 19:56 uur
Erg leuk gedaan, neefje
Je hebt alleen een apart beeld van me
(lief en klein
)
(lief en klein
)
0
geplaatst: 16 september 2006, 20:06 uur
Totaal geen idee wat ik bij veel mensen voor hoes zou kunnen zoeken, zonder buiten filmmuziek om te gaan. Maar een beginnetje;
Titan:

(die deze natuurlijk heeft.............)
Titan:

(die deze natuurlijk heeft.............)
0
geplaatst: 16 september 2006, 23:03 uur
Die cd zal ik dan eens goedkoop voor je ergens vandaan halen, of je nu wilt of niet! 

0
geplaatst: 16 september 2006, 23:38 uur
bubbachups schreef:
Anyway, je mag zelf bedenken waarom ik de desbetreffende hoes bij jouw naam heb gezet...
Anyway, je mag zelf bedenken waarom ik de desbetreffende hoes bij jouw naam heb gezet...

Ben ik zo ziek?????

En Titan............ ik had eerst ook die van the Veils in gedachten

0
geplaatst: 17 september 2006, 11:42 uur
handsome_devil schreef:
Erg leuk gedaan, neefje
(lief en klein
)
Erg leuk gedaan, neefje
(lief en klein
)Ok, klein dan

0
Mojo Pin
geplaatst: 19 september 2006, 23:11 uur
WeSSeL

Voor het ontketenen van de Bert & Ernie hype hier op Musicmeter.

Voor het ontketenen van de Bert & Ernie hype hier op Musicmeter.
0
geplaatst: 20 september 2006, 14:45 uur
Hoewel ik de persoon in kwestie helemaal niet ken, Lin:

En dit is toch echt wel TITAN:

The Scientist:

Dat laatste slaat niet meteen terug op "wetenschapper", maar misschien eerder op de "persoonlijkheid" van The Scientist.
Achja, mijn idee!

En dit is toch echt wel TITAN:

The Scientist:

Dat laatste slaat niet meteen terug op "wetenschapper", maar misschien eerder op de "persoonlijkheid" van The Scientist.
Achja, mijn idee!

0
geplaatst: 20 september 2006, 15:01 uur
herman schreef:
Die van Titan snap ik helemaal niet...
Die van Titan snap ik helemaal niet...
Eventjes op Wikipedia een deftige uitleg gezocht:
"Het woord Titaan of Titan is afkomstig uit de Griekse mythologie en duidt in het gewone spraakgebruik op een reusachtig, geweldig krachtig persoon."
Komt de hoes van St. Anger dan niet geweldig krachtig over? Of had jij een andere definitie van "Titan"? Zoja, wat was de jouwe?

0
geplaatst: 23 maart 2007, 20:56 uur
HiLL:

Vanwege de Beatles en de psychedelische hoes. Had ook voor de Zombies kunnen kiezen, maar dat lag nog meer voor de hand.
KoenR:

Lukas:

Gemaster:

(ook al is het niet zijn favoriete Stooges-plaat)
Jonniebrasco:

T.O.:

Vanwege de Beatles en de psychedelische hoes. Had ook voor de Zombies kunnen kiezen, maar dat lag nog meer voor de hand.
KoenR:

Lukas:

Gemaster:

(ook al is het niet zijn favoriete Stooges-plaat)
Jonniebrasco:

T.O.:

0
geplaatst: 23 maart 2007, 21:14 uur
Zie ik nu pas (
) Mooi beschreven obsessed! Maar die zin 'ingewikkelde wereld van popmuziek' is sarcastisch? 
0
geplaatst: 13 september 2007, 22:16 uur
Toevallig deze cd weer eens gedraaid en onwillekeurig denk ik telkens weer aan het enthousiasme van Hill over dit album:

En bij mijn muzikale evenknie op deze site, El Ninjo:

Ik ga er binnenkort weer eens voor zitten denk ik: blijft een leuk topic.

En bij mijn muzikale evenknie op deze site, El Ninjo:

Ik ga er binnenkort weer eens voor zitten denk ik: blijft een leuk topic.
0
geplaatst: 15 september 2007, 23:09 uur
Bart Tönjann schreef:
Inderdaad, erg grappige topic dit!
Inderdaad, erg grappige topic dit!
Nog grappiger als je er dan ook daadwerkelijk wat mee doet

* denotes required fields.