MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 FM Serious Request

zoeken in:
Kunnen wij met z'n allen nog wat verzinnen om als gezamenlijke MuMe gebruikers een bijdrage te leveren voor de Rode Kruis actie?

kom maar met een idee

Ja, ik doe wel mee.

Ruby1966
Ja, leuk, maar ik ben erg slecht in iets verzinnen

Ik vind het wel jammer dat het geld niet wordt besteed in het opruimen van de mijnen. Dan hoef je die proteses niet aan te schaffen.

Daar moeten we met z'n allen toch uit kunnen komen??!!
Dan moet ik zeker een voorzet geven.

Uhmm: gewoon hardop denken even ok:

Gaan we:
a. naar de Neude toe, en daar het geld "live"doneren?

b. eerst geld inzamelen ( vraag is dan natuurlijk HOE ??)en dat overmaken ( nadeel: kort dag)

en dan natuurlijk, wat gaan we aanvragen of doen

Ik heb gister al wat gedoneerd, en ben van plan vrijdagnacht/zaterdagochtend na het uitgaan nog eens wat te doneren + iets aan te vragen, 't zal dan wel niet zo druk zijn dus grote kans dat hij dan ook daadwerkelijk komt.

Ik weet niet waarom, maar voel me er heel erg bij betrokken

Ik vind het ook leuk dat Studio Brussel nu ook mee doet; eigenlijk moeten meer landen dit voorbeeld volgen

DJ's United!!!!

Dat betrokken voelen is voor mij ook zo, alleen woon ik sinds 6 jaar niet meer in 't Stadtsie woar.

Maar misschien dat jij dan wel een rol kunt vervullen als we iets gaan doen??

Was jij overigens 1 van die boys die vannacht heel lang voor het huis hebben gestaan, waarvan er 1 een kerstmuts op had?

Kunnen onze belgen wat doen in Leuven dan?

Ik ga nu gewoon even door met hardop denken:
een Meeting voor het Glazen Huis? In plaats van Leiden en Groningen?

" Ik vind het wel jammer dat het geld niet wordt besteed in het opruimen van de mijnen. Dan hoef je die proteses niet aan te schaffen."
Dat is natuurlijk ook zo Deric: maar wat hebben die kinderen daaraan die een been hebben verloren?

Deze actie helpt slachtoffers; opruimen van mijnen is politiek; deze actie is er 1 van mens tot mens !!

Oldfart schreef:
Kunnen onze belgen wat doen in Leuven dan?

Zelfde principe als 3FM, maar dan vanuit Studio Brussel. Kijk 's morgens of 's nachts maar eens op TV1.

Dat is me bekend L_T_B, ik bedoel dus dat de belgische MuMe-ers misschien wat in Leuven kunnen gaan DOEN !!

Blijkbaar is iedereen al slapen, of iets anders aan het doen.
Ik merk het wel, misschien dat er nog een reactie van de kant van crew, moderators of administrator komt.

In ieder geval als jullie de Feelies of de Wipers langs horen komen dan weet je van wie het komt. ( als ze het hebben tenminste??)

Had op wat meer betrokkenheid en enthousiasme gehoopt hier: so be it.

Maar morgen is er weer een dag !!

Oldfart schreef:
Dat betrokken voelen is voor mij ook zo, alleen woon ik sinds 6 jaar niet meer in 't Stadtsie woar.

Maar misschien dat jij dan wel een rol kunt vervullen als we iets gaan doen??

Was jij overigens 1 van die boys die vannacht heel lang voor het huis hebben gestaan, waarvan er 1 een kerstmuts op had?

Haha nee, ik was er niet zo héél lang.
Ik wil eventueel wel een rol vervullen hoor, alleen het is zondag al afgelopen, morgen ben ik in Amsterdam. Zaterdag/zondag zou ik eventueel wel iets kunnen doen, maar goed of je daarvoor genoeg mensen kan optrommelen.. 't Is al bijna afgelopen

Ik hoor het allemaal wel!!

Laten we morgen even afwachten en kijken of er meer gereageerd wordt en we iets kunnen verzinnen, okee?

Heb er nog eens over nagedacht; en heb een concreet voorstel bedacht:

1 dezer dagen ( tijdstip nader te bepalen) houden we een Mume- Serious Assist - Meeting.

We houden ter plekke een stemming welk nummer we gaan aanvragen ( wellicht zelf je favo nummer meenemen gezien de "beperkte" keuze in de computer aldaar)
We zamelen het geld in ( minimaal 10 euro p/p bijvoorbeeld)
En we doen er nog iets naast; bijvoorbeeld gloeiende wijn verkopen waarvan de opbrengst namens MuMe wordt aangeboden.

Ik heb gisteren nog Rebellion (Lies) (Arcade Fire) aangevraagd en erbij gezet (site) dat het liedje voor www.musicmeter.nl was van HiLL.

sq
Oldfart schreef:
Heb er nog eens over nagedacht; en heb een concreet voorstel bedacht:

1 dezer dagen ( tijdstip nader te bepalen) houden we een Mume- Serious Assist - Meeting.

We houden ter plekke een stemming welk nummer we gaan aanvragen ( wellicht zelf je favo nummer meenemen gezien de "beperkte" keuze in de computer aldaar)
We zamelen het geld in ( minimaal 10 euro p/p bijvoorbeeld)
En we doen er nog iets naast; bijvoorbeeld gloeiende wijn verkopen waarvan de opbrengst namens MuMe wordt aangeboden.

Als het tijdstip goed uitkomt wil ik wel langskomen, is voor mij weinig moeite. Ik ben verder niet te beroerd om te doneren, maar organiseren doe ik liever niet. Ik doneer zelf wel twee euro per wijntje als t moet, maar die drink ik dan zelf. Wil ik zelfs nog wel de wijn meenemen.

Overigens jammer dat hier zo weinig op gereageerd wordt; ik vind het echt een perfecte locatie en gelegenheid voor een MuMemeeting.

Tsja, ik heb geen tijd om naar Utrecht te komen. Ik vind het een leuk en lovenswaardig initiatief, maar ik doneer wel vanuit Leiden.

" Overigens jammer dat hier zo weinig op gereageerd wordt; ik vind het echt een perfecte locatie en gelegenheid voor een MuMemeeting."

dat leek mij nou ook sq,
maar ja het lijkt er op of de meesten onder ons maar moeilijk achter hun beeldschermpjes zijn weg te slepen.

Zou toch mooi zijn als we er met ( ik noem maar een aantal) 100 MuMe-ers zouden zijn.
Dat niet iedereen kan dat hou je toch, maar met ,wat is het, ruim 11.000 gebruikers?

Ik heb gisteren nog Rebellion (Lies) (Arcade Fire) aangevraagd en erbij gezet (site) dat het liedje voor www.musicmeter.nl was van HiLL. Heb úm nog niet gehoord.

sq
Oldfart schreef:

Zou toch mooi zijn als we er met ( ik noem maar een aantal) 100 MuMe-ers zouden zijn.
Dat niet iedereen kan dat hou je toch, maar met ,wat is het, ruim 11.000 gebruikers?

Je moet je niet te rijk rekenen. Van die 11.000 zijn de meesten niet erg actief. Het zal eerder een paar honderd mensen zijn die je via MuMe bereikt dan een paar duizend. En dan nog is niet iedereen bereid om daar ver voor te reizen.

Ik denk dat als je 10 mensen bij elkaar krijgt, dat dat reeeler is (en al een hele prestatie). Maar weinig is niet ongezellig en je hebt de attractie zelf nog, en op het Neude zijn natuurlijk ook nog kroegen en meer mensen.

Ik doe wel mee als ik niet hoef te werken hoor...

Ik hoor het wel, voor mij is het ook 'n zeer kleine moeite om even langs te wippen. Morgen ben ik sowieso de hele dag/avond in de stad. En zondag zou ik eventueel ook wel kunnen, denk ik.

En dan is het STIL, heel stil...................53 gebruikers On Line, maar het blijft stil

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.