De Site / Gebruikers / Users die vernoemd zijn naar artiesten?
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2007, 11:29 uur
levenvergeten schreef:
Ben jij vernoemd naar Just Like Tom Thumb's Blues van Bob Dylan?
Ben jij vernoemd naar Just Like Tom Thumb's Blues van Bob Dylan?
Nee, gewoon naar het sprookjesfiguur, maar bedankt voor het compliment!

0
geplaatst: 31 maart 2007, 11:31 uur
bubbachups schreef:
Mij niet bekend, maar aan je knipoog te zien zal het wel geen prettige associatie zijn.
(quote)
Mij niet bekend, maar aan je knipoog te zien zal het wel geen prettige associatie zijn.

Zanger Bob

En hij is nu al wel 10 kilo afgevallen, want hij valt af met sterren

0
geplaatst: 31 maart 2007, 11:40 uur
Lukas schreef:
Zanger Bob
(quote)
Zanger Bob

L_T_B was al zo "vriendelijk" geweest om mij een filmpje van dit gruwelijke monster te PM'en. Na Bob de Bouwer nu dit weer....
0
Bobiej
geplaatst: 1 april 2007, 16:19 uur
bubbachups schreef:
L_T_B was al zo "vriendelijk" geweest om mij een filmpje van dit gruwelijke monster te PM'en. Na Bob de Bouwer nu dit weer....
(quote)
De lijdensweg die mensen die Bob heten moeten doorstaan...
.
0
geplaatst: 4 april 2007, 11:55 uur
mijne is min of meer naar een artiest vernoemd.
Aldous Huxley was de schrijver van het boek The Doors Of Perception, hierin staat de quote
"When The Doors Of Perception Are Cleansed, All things will appear to man as they are, infinite".
Deze quote (om zijn metaforie naar de drug Mescaline) is de aanleiding geweest voor zanger Jim Morrison om zijn band The Doors te noemen.
Aldous Huxley was de schrijver van het boek The Doors Of Perception, hierin staat de quote
"When The Doors Of Perception Are Cleansed, All things will appear to man as they are, infinite".
Deze quote (om zijn metaforie naar de drug Mescaline) is de aanleiding geweest voor zanger Jim Morrison om zijn band The Doors te noemen.
0
MetalDex
geplaatst: 4 april 2007, 18:15 uur
Geweldige schrijver, Huxley 
Heb je er ook veel van gelezen, of alleen The Doors of Perception omdat je een fan bent van The Doors?
- Dat citaat komt trouwens uit William Blake's The Marriage of Heaven and Hell:
"If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite. For man has closed himself up, till he sees all things through' narrow chinks of his cavern."
Bruce Dickinson is door hem weer geinspireerd om het album The Chemical Wedding te maken. Zo zie je maar weer, muziek en literatuur heeft overal zijn verbanden.
Anders kun je je ook aanmelden op boekmeter

Heb je er ook veel van gelezen, of alleen The Doors of Perception omdat je een fan bent van The Doors?
- Dat citaat komt trouwens uit William Blake's The Marriage of Heaven and Hell:
"If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite. For man has closed himself up, till he sees all things through' narrow chinks of his cavern."
Bruce Dickinson is door hem weer geinspireerd om het album The Chemical Wedding te maken. Zo zie je maar weer, muziek en literatuur heeft overal zijn verbanden.
Anders kun je je ook aanmelden op boekmeter

0
geplaatst: 4 april 2007, 18:32 uur
ja ik wist dat idd, maar nee, ik heb meer er van gelezen. het vervolg op DoP, Heaven & hell, en ook Brave New World, wat ik ook een geweldig boek vond. Ik wil eigenlijk nog steeds wel Crome Yellow, en Island lezen.
0
DonDijk
geplaatst: 5 april 2007, 11:00 uur
naar wie?
jammer trouwens, gister was op het nieuws dat je je kind geen Metallica mag noemen.
moet ik weer een nieuwe naam verzinnen 
0
clutch
geplaatst: 19 juni 2007, 08:41 uur
clutch komt natuurlijk van de beste stoner rock band Clutch
0
geplaatst: 24 juli 2007, 23:37 uur
Stripe
Naast dat ik het gewoon een leuk woord vind komt dat natuurlijk van The White Stripes
Naast dat ik het gewoon een leuk woord vind komt dat natuurlijk van The White Stripes

0
metronomy
geplaatst: 27 september 2008, 13:09 uur
ik heb me vernoemd naar de groep die op het moment van registratie op de radio speelde
0
geplaatst: 27 september 2008, 14:07 uur
Aerodynamic, het nummer van Daft Punk, draaide ooit in mijn cd-speler toen ik een nickname moest hebben op internet wat jaartjes terug. De link werd gelegd en aangezien mijn eigen naam 'er in verwerkt zit' was de keuze snel gemaakt en werd het aERodynamIC (geen brEEzah taal dus
).
Hier op musicmeter werd het al snel de kortere versie aERo.
).Hier op musicmeter werd het al snel de kortere versie aERo.
0
geplaatst: 27 september 2008, 14:53 uur
Mij 3 ratten heete:
Syd
Elliott
Thruston
Alle vorig jaar overleden
Syd
Elliott
Thruston
Alle vorig jaar overleden

0