De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 30 april 2008, 19:06 uur
Sven Bersee schreef:
7,5
Het zijn twee raketten, gelanceerd uit Gaza-Stad, gericht op Israel, maar ik ben er niet tevreden over, ze schijnen hun doel gemist te hebben ook nog. Een nieuwe maar weer.
7,5
Het zijn twee raketten, gelanceerd uit Gaza-Stad, gericht op Israel, maar ik ben er niet tevreden over, ze schijnen hun doel gemist te hebben ook nog. Een nieuwe maar weer.
ongelooflijk, ik grapte net:
Twee scudraketten. Doet me aan vroeger denken, toen iedereen nog wist wat een scudraket was.
Mooi hoor, Sven. 7,5
Maar haalde het maar weg.
Je nieuwe is De Profeet met een Baret op zijn hoofd ?
Beetje te donker: 4
0
Sven Bersee
geplaatst: 30 april 2008, 19:20 uur
[quote]Spijtoptant schreef:
Nou ja wie weet... Maar zoals altijd missen we een deel van de foto. Maakt niet uit, maakt het mysterieuzer. Dit is een man (oh!) die een gewonde jongen vasthoudt in Afghanistan. De jongen raakte gewond na een bombardement van de Amerikanen op het dorp waar deze mensen wonen. En dat dorp was ook echt het doelwit van de Amerikanen. Ze vermoedden dat daar opstandelingen zaten. Doet me denken aan Oboema en José uit Jiskefet: DOOD MOET JE! Waar dat nog gespeeld is lijkt dat bij de Amerikanen gewoon echte domheid te zijn. Overigens vielen er doden en meer nog meer gewonden bij de aanval.
(quote)
Nou ja wie weet... Maar zoals altijd missen we een deel van de foto. Maakt niet uit, maakt het mysterieuzer. Dit is een man (oh!) die een gewonde jongen vasthoudt in Afghanistan. De jongen raakte gewond na een bombardement van de Amerikanen op het dorp waar deze mensen wonen. En dat dorp was ook echt het doelwit van de Amerikanen. Ze vermoedden dat daar opstandelingen zaten. Doet me denken aan Oboema en José uit Jiskefet: DOOD MOET JE! Waar dat nog gespeeld is lijkt dat bij de Amerikanen gewoon echte domheid te zijn. Overigens vielen er doden en meer nog meer gewonden bij de aanval.
0
Spijtoptant
geplaatst: 30 april 2008, 19:25 uur
[quote]Sven Bersee schreef:
Kijk maar uit, voor je het weet wordt je bericht weggespoeld wegens 'geen politiek'.
Blij dat ik het gelezen heb, dat wel !
(quote)
Kijk maar uit, voor je het weet wordt je bericht weggespoeld wegens 'geen politiek'.
Blij dat ik het gelezen heb, dat wel !

0
Spijtoptant
geplaatst: 30 april 2008, 21:07 uur
Hij is boos omdat hij door Stalin in een gekkenhuis gezet werd, en vanwege WOII geen eten meer kreeg.
Reden genoeg lijkt me. Zelfs een kamelenjong (copyright H. de Roos) zou daarvan van kleur verschieten.
0
geplaatst: 30 april 2008, 21:35 uur
...en toen ging die dood....wat een treurnis hier....maar oké...puntje erbij:
8,5
En van zoveel droefheid verschiet ik niet van kleur, maar verstil ik in mijn groen zijn.
8,5
En van zoveel droefheid verschiet ik niet van kleur, maar verstil ik in mijn groen zijn.
0
geplaatst: 1 mei 2008, 00:05 uur
Normaal als ik bij dit topic kom vliegen de cijfers je om de oren, waarbij het lachen is of dat ik denk: jongens denk even na wat je aan het doen bent.
Vanavond valt dit extra op de opmereking van Chameleon Day (CD) aan het adres van Spijtoptant is hier voor mij de boosdoener. Op de Wiki heb ik het verhaal gelezen achter de avatar van Spijtoptant en daar werd ik bebaald niet vrolijk van, wat voor leven die man moet hebben gehad. Daarom is de opmerking die CD maakt van een niveau om van te huilen.
Ook ik ben fout geweest om aan de avatar van Spijtoptant een cijfer toe te kennen eerder vandaag. Het lijkt mij dan op zijn minst noodzakelijk geworden dat het voor het voeren van avatars op deze pracht site wat normen gaan gelden om zo deze site leuk en boeiend te houden, wat leuk en leerzaam kan zijn. Zonder dat er figuren worden bijgehaald van politieke aard of die anders kunnen leiden tot spanningen.
Vanavond valt dit extra op de opmereking van Chameleon Day (CD) aan het adres van Spijtoptant is hier voor mij de boosdoener. Op de Wiki heb ik het verhaal gelezen achter de avatar van Spijtoptant en daar werd ik bebaald niet vrolijk van, wat voor leven die man moet hebben gehad. Daarom is de opmerking die CD maakt van een niveau om van te huilen.
Ook ik ben fout geweest om aan de avatar van Spijtoptant een cijfer toe te kennen eerder vandaag. Het lijkt mij dan op zijn minst noodzakelijk geworden dat het voor het voeren van avatars op deze pracht site wat normen gaan gelden om zo deze site leuk en boeiend te houden, wat leuk en leerzaam kan zijn. Zonder dat er figuren worden bijgehaald van politieke aard of die anders kunnen leiden tot spanningen.
0
Sven Bersee
geplaatst: 1 mei 2008, 00:16 uur
Gerard, Gerard, van uw opmerking raak ik gespannen. Laat iedereen hier toch lekker kletsen, brabbelen, slap uit den nek lullen. Veel relaxter. Goed voor de sfeer.
0
geplaatst: 1 mei 2008, 00:26 uur
Sven Bersee schreef:
Gerard, Gerard, van uw opmerking raak ik gespannen. Laat iedereen hier toch lekker kletsen, brabbelen, slap uit den nek lullen. Veel relaxter. Goed voor de sfeer.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar probeer daarbij wel aan zaken te denken die spelen of gespeeld hebben. Niet iedereen is gediend van mistanden die bijvoorbeeld door de politiek zijn ontstaan. Beperk je hier tot de muziek. Geef daar je mening over in een gezellige sfeer. Dat is mede wat ik bedoelde met mijn vorige bericht. Laat daar de politiek buiten, dat lijkt mij veel beter en dan komt het met de sfeer wel goed.
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:12 uur
Gerards Dream schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens, maar probeer daarbij wel aan zaken te denken die spelen of gespeeld hebben. Niet iedereen is gediend van mistanden die bijvoorbeeld door de politiek zijn ontstaan. Beperk je hier tot de muziek. Geef daar je mening over in een gezellige sfeer. Dat is mede wat ik bedoelde met mijn vorige bericht. Laat daar de politiek buiten, dat lijkt mij veel beter en dan komt het met de sfeer wel goed.
(quote)
2
0
Sven Bersee
geplaatst: 1 mei 2008, 01:34 uur
10. Nu komt dit ongeloofwaardig over op de gevestigde orde, omdat oruiz mij ook hoog beoordeeld, maar is gewoon terecht.
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:36 uur
oruiz: 2
Ik heb bar weinig met Hazes, en nog minder met zijn muziek, en helemaal niks met zijn familie. Ik zie dan liever het hoesje van jouw nummer1.
Ik heb bar weinig met Hazes, en nog minder met zijn muziek, en helemaal niks met zijn familie. Ik zie dan liever het hoesje van jouw nummer1.
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:39 uur
@ erik raaf : 3 ik hou niet zo van raven die er niet echt genoeg uitzien
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:41 uur
@ p. de leeuw -> tsja ik moet je toch een 3- geven, maar het is niet persoonlijk hoor. ik heb gewoon wat probleempjes gekend met leeuwen vroeger. en wie niet luisteren wil moet maar ... idd
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:46 uur
Sven Bersee schreef:
Gerard, je mag tussendoor best iets zeggen hoor!
Gerard, je mag tussendoor best iets zeggen hoor!
nee nee, alleen pure kwaliteit krijgt mijn keurmerk. ik wil dat jullie wel jullie best doen
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:49 uur
Gerards Dream schreef:
Dit is van een niveau om echt van te gaan janken...............
zwijgen is in dit geval beter ja.....OT 9
0
Sven Bersee
geplaatst: 1 mei 2008, 01:50 uur
Gerards Dream schreef:
Niet doen, er is al genoeg verdriet in deze mooie wereld.
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:51 uur
thelion schreef:
zwijgen is in dit geval beter ja.....
OT 9
(quote)
zwijgen is in dit geval beter ja.....OT 9
ach ik zeg atlijd maar zo: beter 1 vijg in je hand, dan de uitdrukking zwijgen is goud waard.... maar ieder zijn pakkie an
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:53 uur
oruiz schreef:
ach ik zeg atlijd maar zo: beter 1 vijg in je hand, dan de uitdrukking zwijgen is goud waard.... maar ieder zijn pakkie an

0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:53 uur
oruiz schreef:
(quote)
jij vind jezelf wel grappig he...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.