MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Herman geeft een feestje... komen jullie ook?

zoeken in:
Ik houd t in gedachten, moet alleen wel de dag erna hockeyen...

Heel jammer, maar New Young Pony Club heeft afgezegd. "Due to lack of tour support" van de platenmaatschappij kunnen ze Leiden niet aandoen. Triest dat dit kan op zo'n korte termijn, maar het is niet anders.

Het feest zal ongetwijfeld nog wel erg leuk worden, daar niet van.

Gaat hier nog meer volk heen?

yasper schreef:
Ja wie komen er allemaal? Wel balen dat NYPC alsnog niet komt
Kom jij eigenlijk wel?

yasper schreef:
(quote)

Er bestaat een kans dat ik er heen ga ja en jij?
De kans is aanwezig dat ik kom, maar ik wil wel een beetje bekend, vertrouwd volk om me heen. Ik ken waarschijnlijk in mijn directe omgeving weinig tot geen mensen die hier oren naar hebben.

Nou, de vorige keer was dus ook behoorlijk geslaagd. En de volgende keer (za 29-12) wordt vast nog beter, want dan komt Joost van Bellen!

Maar eerst is er nog een ander feestje, want het loopt de spuigaten uit met al die Dj-activiteiten.

Op iets kleinere schaal, maar ook erg leuk:

(afbeelding)

Tot dan?

Ehm, er staat niet bij in welke plaats het is.

In Leiden.

Het wordt verder ook niet echt buiten de stad gepromoot ook (al staat het wel her en der online). Waarschijnlijk krijgen we het zo ook wel vol.

Joost van Bellen is wel lekker, die heb ik nog een paar keer in de Now&Wow horen draaien.

Zet m in de agenda, mogen we ons nog een beetje verkleden?

laat even weten over de 29e aub

Ik zal een dezer dagen de poster voor de 29ste wel posten. Hij hangt al in de stad.

En verkleden mag altijd natuurlijk!

kArIzMa_TuRk
HiLL schreef:
Joost van Bellen is wel lekker
Hoe lekker? Zou je met hem naar bed willen?

Social_Mask
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Hoe lekker? Zou je met hem naar bed willen?

Wie niet?

(afbeelding)

Ik bedoel maar..

Aankomende zaterdag geef ik dus weer feestje en jullie zijn van harte welkom.

Zie voor meer informatie ook http://www.rocknrave.nl en er staan ook 2 filmpjes op YouTube.

Mocht je willen komen, laat het dan even weten en wellicht kan je op de gastenlijst.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik zal trouwens eens kijken of ik een playlist bij kan houden tijdens het draaien. Neem me dat wel wel vaker voor, maar meestal komt het er niet van.

ja, ik wil morgen wel komen, ziet er wel tof uit, kom dan met de trein denk ik, is dat een beetje aan te lopen Herman?

martvis schreef:
ja, ik wil morgen wel komen, ziet er wel tof uit, kom dan met de trein denk ik, is dat een beetje aan te lopen Herman?

Ik antwoord maar even Ja vanaf het station is dat goed te lopen hoor. Iets van 10 minuutjes?

Is goed te lopen inderdaad. Check anders maps.google.nl voor een handige route (snelste is via de stationsweg, de blauwportsbrug en de prinsessekade). Leuk dat je/jullie komt/komen!

Tot hoe laat gaat het eigenlijk door? 5 uur gewoon? Het feest klinkt wel interessant, alleen ff kijken of ik mn vriendin zo gek kan krijgen...

Dat gaat in overleg met het dienstdoende personeel, maar sowieso tot 4 uur. 5 uur zou heel goed kunnen.

thejazzscène
Titmeister schreef:
alleen ff kijken of ik mn vriendin zo gek kan krijgen...

Daar bestaat muziek voor...

.... dat feest vanavond gaat voor mij niet lukken, kom net uit mn werk en de maat waarmee ik zou gaan kan niet, en om nou in mn eentje te gaan... ik was wel in voor een gezellig feest eigenlijk..

Jammer Martvis, je hebt een erg leuk feestje gemist.

Joost van Bellen draaide echt fantastisch. Zo goed had ik hem eigenlijk nog niet gehoord, maar voor mij was het ook een soort van thuiswedstrijd natuurlijk. Altijd erg leuk als er zoveel bekenden/vrienden (ook veel die helemaal niet into dance zijn) zijn en het ook erg naar hun zin hebben.

Hij moest na het feest bij ons om kwart voor 3 weer ergens anders draaien, maar ging pas om kwart voor 3 bij ons weg. Zegt wel genoeg, denk ik...

Al met al was het een erg leuk en inspirerend feest. Ben nog steeds behoorlijk brak/gaar. Volgende keer nog beter, hoop ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.