De Site / Gebruikers / Scheiding der Geesten
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:10 uur
en c-moon, het is toch prima dat sq die moeite heeft gedaan, jullie hebben er van genoten, andere mensen hebben geen behoefte aan dat soort meetings, is toch prima? Ik vind je toon eerlijk gezegd nogal denigrerend, alsof iedereen die niet naar zo'n meeting gaat of wil minder is dan jij die de moeite dan wel gedaan heeft...
Het is leuk dat die meetings georganiseerd worden voor de mensen die dat leuk vinden, maar laten we dan de mensen die daar geen zin in hebben niet afbranden
Het is leuk dat die meetings georganiseerd worden voor de mensen die dat leuk vinden, maar laten we dan de mensen die daar geen zin in hebben niet afbranden

0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:11 uur
Lin schreef:
We zeggen niet dat we internet verkiezen boven persoonlijk contact, maar dat we gewoon selectief zijn met dat contact, en dus niet persé alle mensen die we hier 'kennen' ook in het echt hoeven te zien. Je doet het nu net voorkomen alsof alle mensen die voor de internet-optie kiezen mensen zijn die ernstige problemen hebben omdat ze alleen maar zielig en eenzaam achter hun pc-tje zitten, maar ik dacht dat de keuze juist ging over MuMe-meetings en niet een keuze was tussen internet of omgang met echte mensen
Dan denk ik namelijk dat de verhouding toch echt wel anders zou liggen hoor
We zeggen niet dat we internet verkiezen boven persoonlijk contact, maar dat we gewoon selectief zijn met dat contact, en dus niet persé alle mensen die we hier 'kennen' ook in het echt hoeven te zien. Je doet het nu net voorkomen alsof alle mensen die voor de internet-optie kiezen mensen zijn die ernstige problemen hebben omdat ze alleen maar zielig en eenzaam achter hun pc-tje zitten, maar ik dacht dat de keuze juist ging over MuMe-meetings en niet een keuze was tussen internet of omgang met echte mensen

Dan denk ik namelijk dat de verhouding toch echt wel anders zou liggen hoor
Dank je voor de "verklaring"...
Maar ik die PERSOONLIJK LIJFELIJK REAL LIFE contact verkies BOVEN het Interent vind het op zijn MNST bedenkelijk hoevele actielingen er zijn op diverse fora & topics ... met de meest uiteeelopende - ook wel eens gedurfde - meningen er NET NIET zijn op de REAL LIFE meetings...
Jammer op zijn .. MINST !!!!!!!!
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:12 uur
Ik denk echt wel dat veel mensen die op dit forum zitten ook persoonlijk lijfelijk real life contact verkiezen boven het internet, maar dan met andere mensen, de kroeg, hun eigen vriendenkring etc. en niet persé met mensen waar ze hier op MuMe mee discussieren.
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:15 uur
c-moon schreef:
[Maar ik die PERSOONLIJK LIJFELIJK REAL LIFE contact verkies BOVEN het Interent vind het op zijn MNST bedenkelijk hoevele actielingen er zijn op diverse fora & topics ... met de meest uiteeelopende - ook wel eens gedurfde - meningen er NET NIET zijn op de REAL LIFE meetings...
[Maar ik die PERSOONLIJK LIJFELIJK REAL LIFE contact verkies BOVEN het Interent vind het op zijn MNST bedenkelijk hoevele actielingen er zijn op diverse fora & topics ... met de meest uiteeelopende - ook wel eens gedurfde - meningen er NET NIET zijn op de REAL LIFE meetings...
En wat als die mensen hier nu zitten waar het om gaat: meningen geven over muziek, punten uitdelen etc.?
Moeten die dan echt een biertje drinken met iedere user hier, toevallig omdat ze hier berichten posten?
Dat doe ik namelijk met mensen die ik in REAL LIFE (capslock schijnt nodig te zijn om nadruk te leggen) ontmoet heb.
Het is dan meegenomen dat je hier ook mensen ontmoet die je op voorhand uitkiest: dat gebeurt op mini-meetings waar je bewust afspreekt.
Ik heb helemaal geen behoefte aan grote meetings waar mensen komen waar ik niks mee heb of die ik zelfs niet tegenkom in discussies op deze site of bij albums waar ik gek op ben.
Jullie opmerkingen raken dus echt kant noch wal en om de woorden van Sietse te gebruiken: die zijn haast eng!
0
Internet is een leuke toevoeging en ook real life; alleen bepaal je hier wanneer je actief bent, en wanneer niet.
Sietse, zie het maar een beetje als de penvriend(inne)tjes van vroeger.
Sietse, zie het maar een beetje als de penvriend(inne)tjes van vroeger.
0
c-moon schreef:
Maar ik die PERSOONLIJK LIJFELIJK REAL LIFE contact verkies BOVEN het Interent vind het op zijn MNST bedenkelijk hoevele actielingen er zijn op diverse fora & topics ... met de meest uiteeelopende - ook wel eens gedurfde - meningen er NET NIET zijn op de REAL LIFE meetings...
Ik had TOEVALLIG dit weekend wat AFSPRAKEN MET VRIENDEN, dus SNAP NIET precies waar je heen wilt c-moon.
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:23 uur
Lin schreef:
en c-moon, het is toch prima dat sq die moeite heeft gedaan, jullie hebben er van genoten, andere mensen hebben geen behoefte aan dat soort meetings, is toch prima? Ik vind je toon eerlijk gezegd nogal denigrerend, alsof iedereen die niet naar zo'n meeting gaat of wil minder is dan jij die de moeite dan wel gedaan heeft...

Lees je reactie nu pas - nadat ik er ereen plaatse LIN...
IK denigrerend???
Je kent md duidelijk totaal niet.....
Reden te meer om eens ECHT te ontmoeten wars van alle fora...
Ik ben de LAATSTE om mezelf boven wie dan ook te plaatsen !!! Wie me ként, weet dat. Waarom zou ik ook....
Maar is het dan zo belachelijk dat ik mijn oprechte kritiek spui op het feit dat op zovele inspanningen van een MuMe-user, met name, zo miniale response kwam???
En ja ZIJ die ER WEL bij KONDEN / wilden zijn.... hébben wel degelijk genoten....
IK denigrerend???
IK ???????
Zij die het de moeite niet waard vinden om bepaalde users te willen onmoeten: dat is dan niet denigrerend zeker?
Ik heb het vanaf dag 1 - en nog steeds met deze site én zijn gebruikers goed voor gehad.... wat eenieder ook moge denken..... en dat blijft zo.... wat eenieder ook moge denken... maar als ik af en toe eens mijn mening uit en dat kan dan niet... OK... Ik schrijf me evengraag (nee ik LIEG:..........NIET GRAAG !!!!!) weer uit...
als enthousiasme en gedrevenheid, betrokkenheid, en de spijt dat op een héél tof initiatief zo weinig response komt meteen bekeken wordt als denigrerend gedrag... hoeft het voor mij allemaal niet meer...
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:24 uur
lebowski schreef:
Ik had TOEVALLIG dit weekend wat AFSPRAKEN MET VRIENDEN, dus SNAP NIET precies waar je heen wilt c-moon.
(quote)
`
laat ook maar...
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:30 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik zou de sfeer hier grimmig willen noemen.
Ik zou de sfeer hier grimmig willen noemen.
een scheiding der geesten toch op zijn... MINST!!!
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:31 uur
c-moon schreef:
Zij die het de moeite niet waard vinden om bepaalde users te willen onmoeten: dat is dan niet denigrerend zeker?
Nee, ik denk niet dat je er van uit moet gaan dat dat denigrerend bedoeld is nee.
Sjongejongejonge zeg.
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:32 uur
@ c-moon, zie pm
Misschien moeten we de nieuwe een half uurtje eerder plaatsen, even aandacht verleggen
Misschien moeten we de nieuwe een half uurtje eerder plaatsen, even aandacht verleggen

0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:33 uur
Vrolijke boel wordt dat! Hebben we al een locatie?
Het wordt hier inderdaad wel een beetje grimmig. En zeggen dat deze discussie eigenlijk gewoon begonnen is door een misverstandje.
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:34 uur
aERodynamIC schreef:
En wat als die mensen hier nu zitten waar het om gaat: meningen geven over muziek, punten uitdelen etc.?
Moeten die dan echt een biertje drinken met iedere user hier, toevallig omdat ze hier berichten posten?
ok. dat bedoel ik ook helemaal niet...
Niemand "moet"iets of niets...
Maar ik MAG (sorry, capslock) toch noch uiten dat ik het jammer vindt dat blijkbaar het virtuele blijkbaar regeert boven het Reêele?
is dat nu zo'n domme mening van mij ???
aERodynamIC schreef:
Dat doe ik namelijk met mensen die ik in REAL LIFE (capslock schijnt nodig te zijn om nadruk te leggen)
Dat doe ik namelijk met mensen die ik in REAL LIFE (capslock schijnt nodig te zijn om nadruk te leggen)
Tja. sinds musicMeter de handige optie om "bold" ed. te gebruiken uitschakelde zag ik geen andere optie: sorry daarvoor !!!
aERodynamIC schreef:
Ik heb helemaal geen behoefte aan grote meetings waar mensen komen waar ik niks mee heb of die ik zelfs niet tegenkom in discussies op deze site of bij albums waar ik gek op ben.
goed om weten...
nochthans... "moeite" doen (kijk ik gebruik nu geen caps maar aanhalingstekens) is ook geen ramp.... door een gesprek aan te knopen met een "user" waar je denkt niets mee te hebben kom je vaak tot interessante inzichten (zelf ervaren) - trouwens aero - wij hebben toch bvb. ook wel raakvlakken? Niet dan???
quote="aERodynamIC"]
Jullie opmerkingen raken dus echt kant noch wal en om de woorden van Sietse te gebruiken: die zijn haast eng![/quote]
niet akkoord dus... zie boven.
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:35 uur
Balpen:
-Ik krijg altijd vlekken als ik met een vulpen schrijf
Vulpen:
- Sheplays
- Brain Stew (lekker Old_Skool)
-Ik krijg altijd vlekken als ik met een vulpen schrijf
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:36 uur
Balpen:
-deric raven:Ik krijg altijd vlekken als ik met een vulpen schrijf
-Lin
Vulpen:
- Sheplays
-deric raven:Ik krijg altijd vlekken als ik met een vulpen schrijf
-Lin
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:36 uur
Balpen:
- deric raven: Ik krijg altijd vlekken als ik met een vulpen schrijf
- Lin
- Toon1
Vulpen:
- Sheplays
- Lin
- Toon1
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:38 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
Vulpen:
- Sheplays
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:39 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Arno (heb slechte ervaringen met vulpen. En dat gekras is maakt zo'n vervelend geluid. Doe mij maar een gemakkelijke balpen)
- Cygnus
Vulpen:
- Sheplays
- Lin
- Toon1
- yasper
- Arno (heb slechte ervaringen met vulpen. En dat gekras is maakt zo'n vervelend geluid. Doe mij maar een gemakkelijke balpen)
- Cygnus
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:40 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Arno (heb slechte ervaringen met vulpen. En dat gekras maakt zo'n vervelend geluid. Doe mij maar een gemakkelijke balpen)
- Cygnus
Vulpen:
- Sheplays
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Arno (heb slechte ervaringen met vulpen. En dat gekras maakt zo'n vervelend geluid. Doe mij maar een gemakkelijke balpen)
- Cygnus
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:41 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Arno (heb slechte ervaringen met vulpen. En dat gekras maakt zo'n vervelend geluid. Doe mij maar een simpele balpen)
- Cygnus
- lebowski (en dan natuurlijk een Bic)
Vulpen:
- Sheplays
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Arno (heb slechte ervaringen met vulpen. En dat gekras maakt zo'n vervelend geluid. Doe mij maar een simpele balpen)
- Cygnus
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:44 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
Vulpen:
- Sheplays
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
Vulpen:
- Sheplays
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:45 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
Vulpen:
- Sheplays
- Brain Stew
- Scientist (na 1 jaar notulen maken wil je niet anders)
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
Vulpen:
- Sheplays
- Brain Stew
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:45 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
Vulpen:
- Sheplays
- itchy (maar ik schrijf altijd met een balpen)
Nog meer hardcore is natuurlijk een ganzenveer.
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
Vulpen:
- Sheplays
Nog meer hardcore is natuurlijk een ganzenveer.
0
geplaatst: 6 januari 2008, 23:47 uur
Balpen:
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
- Waldo Jeffers (die vlekken met de vulpen toch...)
Vulpen:
- Sheplays
- Lin
- Toon1
- yasper
- Kasperbert
- Cygnus
- musicfriek (juist)
- Waldo Jeffers (die vlekken met de vulpen toch...)
Vulpen:
- Sheplays
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.