MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #2

zoeken in:
jeko

(afbeelding)

Sheplays

(afbeelding)

sxesven

clutch

(afbeelding)

Donny Tourette

(afbeelding)

jeko

(afbeelding)

sxesven

(afbeelding)
Envy / Jesu - Split

jeko

(afbeelding)

Donny Tourette

(afbeelding)

(afbeelding)
AmenRa - Mass IIII

paulisdik schreef:
(afbeelding)

ik die daarjuist ook

AGE-411 schreef bij Heaven And Hell

Deze avond nog dit gecopieerd naar CD en vollen bak in d e auto afgespeeld terwijl we over de snelweg scheurden. Ideale FUCKING Rockplaat.
In je gezicht, bende posers: Als je deze plaat niet goed vindt kan je maar beter alle Metalalbums die je in je bezit hebt verbranden, want je bent het niet waardig om al metalfan door het leven te gaan.

Toen ik dat had gelezen vond ik het ook maar tijd om Heaven and Hell eens te gaan beluisteren, daar heb ik geen spijt van want hij ROCKT! lekker, mijn buren kunnen nu ook lekker meegenieten

Kortom:

AGE-411 hartstikke bedankt voor die post want ik had anders voorlopig geen bedoelingen om Heaven and Hell een luisterbeurt te gunnen, maar jij hebt van gedachten veranderd.

Sheplays

(afbeelding)

lambf

(afbeelding)

Blackalicious - Blazing Arrow

(afbeelding)

(afbeelding)

Omdat het lang geleden is en omdat ik er zin in heb.
Zit net op die 21 seconden durende eindgil van Halford op Painkiller.

George Benson op North Sea Jazz 2008, opgenomen van Ned.3

Toon1 schreef:
(afbeelding)
Residents - Meet the Residents

(afbeelding)

paulisdik schreef:
AGE-411 schreef bij Heaven And Hell

Deze avond nog dit gecopieerd naar CD en vollen bak in d e auto afgespeeld terwijl we over de snelweg scheurden. Ideale FUCKING Rockplaat.
In je gezicht, bende posers: Als je deze plaat niet goed vindt kan je maar beter alle Metalalbums die je in je bezit hebt verbranden, want je bent het niet waardig om al metalfan door het leven te gaan.

Toen ik dat had gelezen vond ik het ook maar tijd om Heaven and Hell eens te gaan beluisteren, daar heb ik geen spijt van want hij ROCKT! lekker, mijn buren kunnen nu ook lekker meegenieten

Kortom:

AGE-411 hartstikke bedankt voor die post want ik had anders voorlopig geen bedoelingen om Heaven and Hell een luisterbeurt te gunnen, maar jij hebt van gedachten veranderd.

Vooral neon knights is zo'n ultiem rock'n roll nummer die je gewoon vollen bak moet zetten in den auto.
(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:07 uur

geplaatst: vandaag om 04:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.