De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #2
zoeken in:
0
Benno
geplaatst: 12 oktober 2008, 21:48 uur
Nu:

En daarna:

En dat zal het dan zijn voor het muziek luisteren vandaag.

En daarna:

En dat zal het dan zijn voor het muziek luisteren vandaag.
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 22:38 uur

For the one's who have a notion, a notion deep inside. That it ain't no sin to be glad you're alive
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 22:39 uur

Mark Feldman & Sylvie Courvoisier - Malphas, Book of Angels vol. 3
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 23:09 uur
sxesven schreef:
Netjes!
(quote)
Netjes!

Mja.. heb ongeveer de hele serie staan.. en bevalt me allemaal tot nu toe prima.. ken er 3 of 4 ofzo.. En zag deze bij jou in je leuke-dingetjes-lijstje staan..
Dit is inderdaad wel een hele mooie

0
sxesven
geplaatst: 12 oktober 2008, 23:24 uur
Eensch!
Sowieso inderdaad een erg fijne serie met een paar fenomenale uitschieters, hoewel dat ook weer een beetje smaakafhankelijk is (instrumentatie e.d.). Vind persoonlijk die van Feldman/Courvoisier (piano en viool
), Jamie Saft Trio (piano, bas, drums), Erik Friedlander (cello) en Masada String Trio (need I say more!) het mooist; degene die een beetje op klassiek leunen, zal ik maar zeggen. Maar, hoe het ook zij, fantastische serie!
Sowieso inderdaad een erg fijne serie met een paar fenomenale uitschieters, hoewel dat ook weer een beetje smaakafhankelijk is (instrumentatie e.d.). Vind persoonlijk die van Feldman/Courvoisier (piano en viool
), Jamie Saft Trio (piano, bas, drums), Erik Friedlander (cello) en Masada String Trio (need I say more!) het mooist; degene die een beetje op klassiek leunen, zal ik maar zeggen. Maar, hoe het ook zij, fantastische serie!
0
Benno
geplaatst: 13 oktober 2008, 09:13 uur

Voor het "Jazzplaat van de week"-topic (en voor mezelf, natuurlijk).
0
stuart
geplaatst: 13 oktober 2008, 09:44 uur

...The band is just fantastic, that is really what I think..oh,by the way..which one's Pink? ....(Have A Cigar)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.