MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Scheiding der Geesten #2

zoeken in:
wat een heerlijke SDG vandaag

Moet het SDG topic op slot:

Ja
- Bonothecat
- metronomy (we hebben alles gehad, het is op)

Nee
- R&P (je hoeft er niet aan mee te doen)
- Hypno ( persoonlijk vind ik al die SDG,s door elkaar veel gezelliger, 1 SDG per dag vind ik maar saai )
- bennerd (één per dag is meer dan genoeg, zie ook R&P)

Ja
- Bonothecat

Nee
- Hypno ( persoonlijk vind ik al die SDG,s door elkaar veel gezelliger, 1 SDG per dag vind ik maar saai )
- GarnalenPeller - we kunnen ook gewoon één post met meerdere SDG's per dag doen.

handsome_devil

Ja
- Bonothecat

Nee
- GarnalenPeller - we kunnen ook gewoon één post met meerdere SDG's per dag doen.
- hd

Ja
- Bonothecat

Nee
- hd
--------------------------------------------------------
A is de eerste letter van het alfabet:

- Ja
Kingsnake
GarnalenPeller
- Nee

-R&P (诶)

- Weet niet.
-------------------------------------------
Pogo-en/pitten en stagediven op festivals:

Ja, leuk!
- Paap (maar niet altijd en overal )
- MDV (Lachen! Volgende week woensdag weer een lekker pitje trappen in Tivoli)
- bennerd (blijft mijn favoriete manier om mij goed uit te leven op muziek)
- metronomy (maar hangt af van de groep, bv. ik irriteer me er wel aan als ze beginnen te pitten bij pearl jam)

Leuk, maar ik doe er niet aan mee.
- hd

Nee, niet leuk!
- Ploppesteksel
- Jeko (vroeger wel!)
- itchy (niet alleen op festivals, ook bij zaaloptredens.).
- Kingsnake (als iemand tegen mij opspring, krijgt ie een beuk. Heb echt een gruwelijke hekel aan slamdance/violent dance/pogo etc.)
- Misorabi ( Ik vecht liever tegen iemand dan dat idiote gemosh)
- Lukk0
- Jazper
- Lin (heb eens een kist maat 43 tegen mn hoofd gehad bij een soundgarden concert dus heb er niet veel goeds over te zeggen. Lijkt me dat je op die manier ook amper wat meekrijgt van een optreden,maar ja)
- R&P (wie valt er nou in slaap tijdens een optreden [pitten])
- Hypno
- Pooiertje (Kingsnake )
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het gewoon eng dat 1 op de 6 mensen zijn stem aan Geert Wilders heeft gegeven.

Ja:
- R&P (Het zijn gewoon debielen, Geert heeft niet eens een programma en hij weet elk onderwerp zo te draaien dat de Marokkanen er de schuld van krijgen. Van mij mogen ze Geert in de knieën schieten.)
- Hypno ( Wilders is m,n favoriete politicus van Nederland en niet omdat ik het met z,n idiote visie eens ben maar omdat ik hem meer als een satirisch figuur zie, een clown en een idioot die ik niet serious kan nemen en dat een groot deel van de samenleving dat wel doet baart mij grote zorgen voor de toekomst van dit land )

Nee:
- GarnalenPeller (Hij trekt alleen stemmen met de manier waarop hij zichzelf presenteert, of als alternatief op links. Niet met de inhoud zelf, dus zal hij nooit invloedrijk worden (a.k.a regeren).)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pop muziek is beter naar te luisteren als dat jongere muziek. rock is nog beter."

Eens:
- Mark E. Corrigan

Oneens:

uh-huh, mmm...
- itchy
- Sietse (wat?)
- Oath (morge dan maar weer een kinky Sdg aangezien de deftige Sdg nu al terug op zijn. *zucht*)
- reijersen

MDV

Ja
- Bonothecat

Nee
- hd
- MDV
--------------------------------------------------------
A is de eerste letter van het alfabet:

- Ja
Kingsnake
GarnalenPeller
- Nee

-R&P (诶)

- Weet niet.
-----------------------------------
Pogo-en/pitten en stagediven op festivals:

Ja, leuk!
- Paap (maar niet altijd en overal )
- MDV (Lachen! Volgende week woensdag weer een lekker pitje trappen in Tivoli)
- bennerd (blijft mijn favoriete manier om mij goed uit te leven op muziek)
- metronomy (maar hangt af van de groep, bv. ik irriteer me er wel aan als ze beginnen te pitten bij pearl jam)

Leuk, maar ik doe er niet aan mee.
- hd

Nee, niet leuk!
- Ploppesteksel
- Jeko (vroeger wel!)
- itchy (niet alleen op festivals, ook bij zaaloptredens.).
- Kingsnake (als iemand tegen mij opspring, krijgt ie een beuk. Heb echt een gruwelijke hekel aan slamdance/violent dance/pogo etc.)
- Misorabi ( Ik vecht liever tegen iemand dan dat idiote gemosh)
- Lukk0
- Jazper
- Lin (heb eens een kist maat 43 tegen mn hoofd gehad bij een soundgarden concert dus heb er niet veel goeds over te zeggen. Lijkt me dat je op die manier ook amper wat meekrijgt van een optreden,maar ja)
- R&P (wie valt er nou in slaap tijdens een optreden [pitten])
- Hypno
- Pooiertje (Kingsnake )
-----------------------------------------
Ik vind het gewoon eng dat 1 op de 6 mensen zijn stem aan Geert Wilders heeft gegeven.

Ja:
- R&P (Het zijn gewoon debielen, Geert heeft niet eens een programma en hij weet elk onderwerp zo te draaien dat de Marokkanen er de schuld van krijgen. Van mij mogen ze Geert in de knieën schieten.)
- Hypno ( Wilders is m,n favoriete politicus van Nederland en niet omdat ik het met z,n idiote visie eens ben maar omdat ik hem meer als een satirisch figuur zie, een clown en een idioot die ik niet serious kan nemen en dat een groot deel van de samenleving dat wel doet baart mij grote zorgen voor de toekomst van dit land )

Nee:
- GarnalenPeller (Hij trekt alleen stemmen met de manier waarop hij zichzelf presenteert, of als alternatief op links. Niet met de inhoud zelf, dus zal hij nooit invloedrijk worden (a.k.a regeren).)
- MDV (wat is er eng aan? Ik vind het persoonlijk enger dat er mensen zijn die hem eng vinden en iedereen die het met zijn ideeën eens is achterlijk noemen. Het is trouwens niet waar dat hij de Marrokanen van alles de schuld geeft en geen programma heeft, iets te veel volkskrant gelezen?)
--------------------------------
Pop muziek is beter naar te luisteren als dat jongere muziek. rock is nog beter."

Eens:
- Mark E. Corrigan

Oneens:

uh-huh, mmm...
- itchy
- Sietse (wat?)
- Oath (morge dan maar weer een kinky Sdg aangezien de deftige Sdg nu al terug op zijn. *zucht*)
- reijersen
- MDV

snarf349 schreef:
Het zal uiteindelijk wel op slot gaan.
itchy schreef:
Vaarwel, SDG.
Gallow schreef:
Van mij mag er idd een slot op, echt een chaos hier.

Waarvan akte... jammer voor diegenen die de boel nog probeerden te redden, maar als er zoveel mensen de boel om zeep helpen is er geen houden meer aan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.