MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Goede voornemens voor 2009

zoeken in:
Father McKenzie
Ik zocht naar een gelijknamig topic, niet gevonden. Mocht het toch al bestaan, dan voegen de vriendelijke beheerders alles wel samen tot één topic, mag ik aannemen?

Nou, wat zijn je goede voornemens voor 2009?

Kom op.

Ik begin alvast;

1. Minder cd's en muziek kopen.

2. Véél meer bewegen, sporten en minder achter PC zitten

3. Van die chocolade- en zoetverslaving afraken.

4. Méér geld proberen sparen, ik geef toch teveel aan muziek uit!

Nu jullie!

Ik doe nooit aan goede voornemens want daar komt toch niks van terecht en als ik jouw rijtje zie denk ik dat jij er ook maar niet meer aan moet doen want hoe vaak ik die al op de site voorbij heb zien komen

tangmaster
Simpel: Gezond blijven.

Ik herken die goede voornemens van Patrick ergens van...

Father McKenzie
Ik schaam me er ook niet echt voor, er zijn ergere "afwijkingen" dan de mijne, maar die voornemens waar maken, ik weet het..... de aard van het beestje verander je niet zomaar, zo is dat!

Sir Spamalot (crew)
Ik zal proberen te stoppen met roken. Wish me luck...

Father McKenzie
I wish you luck, Sir Spamalot, nooit begrepen WAT er zo lekker is aan een sigaret, maar probeer het me niet uit te leggen, dank U...

Mijn goede voornemen voor 2009 is beginnen met roken!

Sir Spamalot (crew)
OldRottenhat schreef:
Mijn goede voornemen voor 2009 is beginnen met roken!
Het is een vuile bezigheid dat roken....

Haha, ik weet het, ik weet het! Een ander goed voornemen is minder geld uitgeven, dus ik zal dat beginnen met roken dan ook maar laten zitten...

Ik ga proberen iets minder aan muziek uit te geven..... Nee toch maar niet.......

Wel is het de bedoeling dat mijn vriend en ik samen gaan wonen......

Lin
Iedereen die zijn voornemen begint met: "Ik zal proberen".... lukt het toch niet, want met proberen alleen gaat het toch mis, je bouwt door het zo te beschrijven vooraf al voor jezelf een excuus in... Ik heb op school altijd geleerd om leerdoelen veel concreter te formuleren

Gewoon doen en niet teveel over kletsen

En over mezelf..Ik bén dit jaar al gestopt met roken, ben ook al afgevallen, geld heb ik altijd tekort dus ga ik in 2009 gewoon lekker zoveel mogelijk genieten van alles wat er op mijn pad komt

Sir Spamalot (crew)
Gestopt met roken: proficiat, I envy you.

Lin
Sir Spamalot schreef:
Gestopt met roken: proficiat, I envy you.

keelontsteking helpt wel

*kuch*

@ Lin; het enige wat er op jouw pad (reptile) komt ben je hopelijk zelf.

Lin
deric raven schreef:
@ Lin; het enige wat er op jouw pad (reptile) komt ben je hopelijk zelf.

stouterd

Nog meer bij mijn goede vrienden van de MusicMeter te zijn en beter na ze te luisteren. Daarnaast nog beter over muziek schrijven, zodat de gebruiker van deze pachte site er ook nog wat aan heeft. Dus dat de gebruiker niet meer in de stress schiet van: "Oh jee daar heb je die Dream weer." Of dit alles lukt blijft een vraag die bij de evaluatie over 2009 mee kan worden genomen. Tot die tijd is het dus afwachten geblazen of het voorafgaande gaat lukken.

Maar voor het zover is, wil ik alle gebruikers hier prettige kerstdagen wensen en een heel muzikaal 2009, want dat is toch een basisrecht die ik een ieder toedicht.

Mooi gezegd Dream.

deric deric deric toch...

een pad is een amfibie

gezond leven, minder stress op het werk, meer sex, minder geld uitgeven, minder druk maken om het politiek beleid, toch nog wat kilo`s eraf, meer vrije tijd, enzo......

helaas.......

Father McKenzie
Ik vergat nog te melden dat ik vanaf januari, dus na deze OVERHEERLIJKE en deugddoende vakantie (van 20 dec tot en met 05 januari lig ik làm, haha!) nog slechts 4 daagjes ga werken ipv 5, dat is geen voornemen, maar een feit.
Lang leve arbeidsduurverkorting en de 4-dagenweek! Ik neem de woensdagen vrij, zo is mijn drukke werkweek als trucker netjes met een vrije dag onderbroken, lekker één dagje in de week ontstressen!

oei.. een dag extra vrij betekend dat niet gewoon; meer geld uit geven aan cd's, meer achter de computer hangen, nog meer chocolade eten en minder geld sparen?

Father McKenzie
Of het dat betekenT weet ik niet, maar we zien wel..... het is toch een leuker vooruitzicht.

aERodynamIC schreef:
Ik doe nooit aan goede voornemens want daar komt toch niks van terecht en als ik jouw rijtje zie denk ik dat jij er ook maar niet meer aan moet doen want hoe vaak ik die al op de site voorbij heb zien komen

Precies. Misschien kan Father McKenzie zich ook voornemen om zich dit jaar niet uit te schrijven.

gemaster schreef:
(quote)

Precies. Misschien kan Father McKenzie zich ook voornemen om zich dit jaar niet uit te schrijven.

Father McKenzie heeft zich nog nooit uitgeschreven. EVANSHEWSON daarentegen

Father McKenzie
jaja, gasten, er is iets van.... maar zo impulsief probeer ik niet meer te zijn. Ik had me nogal opgewonden omdat het toevoegen van albums niet zo lukt (en de bijliggende gedachte dat er duizenden rommel-albums WEL worden toegevoegd, dat maakte me een beetje boos, het was onmacht, dus uit grote onkunde van mij om die rommel te bewerken alvorens ze "geaccepteerd" worden).
Toevoegen lukt nog steeds amper, ik probeer het haast nooit meer, dat bespaart me véél kopzorgen en hartritmestoornissen....

Laat dat toevoegen maar aan de technisch begaafden....

Aan het eind van elk jaar begin ik weer vol goede moed dingen te bedenken die ik aan mezelf wil veranderen, om dat 1 januari weer compleet te vergeten.

1; Gezonder leven. (minder roken, minder drinken, meer groenten)
2; De mensen die ik lief vind meer bellen.
3; Meer studeren
4; Geduld kweken

Lin
Jouw nummer 2 vind ik wel een goeie inderdaad, merk dat de tijd vaak zo snel gaat dat ik met sommige mensen gewoon 'vergeet' contact te houden, terwijl ik dat op zich best zou willen. Dan neem ik me voor om 's avonds mn oma te bellen en als ik er dan aan denk is het alweer laat en slaapt ze, dus dan maar de dag erna, enz enz...

Datzelfde heb ik met mijn oma! Ik was daar geweest en ik had het idee dat dat 2 weken geleden was. Dus ik gister gebeld, zegt ze: jou lang niet meer gesproken! En ik: nou ik was toch bij je. Ja, 2 maanden geleden. Oeps! Tijd gaat inderdaad snel, maar ik voel me zo oud als ik dat zeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.