De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2005, 12:20 uur
gefeliciteerd Sietse......heb je jezelf al op een leuke nieuwe cd getrakteerd?
0
Sietse
geplaatst: 2 augustus 2005, 12:40 uur
dank allen.
bonothecat, nee ik heb me niks kado gedaan...ben te druk bezig met anderen dingen zoals kamer opruimen voor het bezoek van vanavond en het voorbereiden van mijn overhuizing (komende maandag als het goed is helemaal) Daarnaast ben ik op een plaat en cd koop stop, net zoals ik op een download stop zit. Ik heb te veel nieuwe dingen die ik nog steeds moet horen
bonothecat, nee ik heb me niks kado gedaan...ben te druk bezig met anderen dingen zoals kamer opruimen voor het bezoek van vanavond en het voorbereiden van mijn overhuizing (komende maandag als het goed is helemaal) Daarnaast ben ik op een plaat en cd koop stop, net zoals ik op een download stop zit. Ik heb te veel nieuwe dingen die ik nog steeds moet horen

0
geplaatst: 2 augustus 2005, 15:22 uur
Sietse schreef:
dank allen.
dank allen.

Kamer opruimen....die kamer van jouw is toch zo klein dat je in tien minuten klaar bent. En de zooi kan zo het balkon op toch

0
Sietse
geplaatst: 2 augustus 2005, 15:46 uur
hmm, als het zo makkelijk zou zijn......
nee ik moest oa. een paar weken aan afwas (kopjes, bekers en ontbijt borden) doen...en dat is best een hoop dan opeens.
Daarnaast was het echt een bende op mijn kamer...zelfs op 12m² kun je heel veel zooi maken en tja op het balkon gooien...hmmm...liever niet met alle belangrijke papieren, mijn cd's en platen :s
nee ik moest oa. een paar weken aan afwas (kopjes, bekers en ontbijt borden) doen...en dat is best een hoop dan opeens.
Daarnaast was het echt een bende op mijn kamer...zelfs op 12m² kun je heel veel zooi maken en tja op het balkon gooien...hmmm...liever niet met alle belangrijke papieren, mijn cd's en platen :s
0
ElMeroMero
geplaatst: 2 augustus 2005, 17:03 uur
Proficiat, Sietse, en dat het afstuderen een daverend succes mag blijken te zijn 

0
geplaatst: 5 augustus 2005, 08:41 uur
Wil ik dan wel de eerste zijn. Netjes onthouden en ter verificatie even teruggelezen:
Bloompje, hartelijk gefeliciteerd!
Bloompje, hartelijk gefeliciteerd!
0
geplaatst: 5 augustus 2005, 12:39 uur
Ja hier ook gefeliciteerd en veel plezier met je vrienden straks (13 uur toch?) 

0
geplaatst: 5 augustus 2005, 15:27 uur
Gefeliciteerd met je verjaardag,
Schrijf ook maar vast op 18 augustus Eddie 26.
Schrijf ook maar vast op 18 augustus Eddie 26.
0
ElMeroMero
geplaatst: 5 augustus 2005, 22:23 uur
Gefeliciteerd en maak er nog een leuke dag/avond van, Bloompje 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 5 augustus 2005, 23:00 uur
Bloompje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En zoals mijn hoogstpersoonlijke tante Sophia altijd schreef op de verjaardagskaart: "Hopelijk heb je een fijne dag met veel taartjes en ranja met rietjes."
0
geplaatst: 6 augustus 2005, 10:18 uur
JonnieBrasco schreef:
Bloompje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En zoals mijn hoogstpersoonlijke tante Sophia altijd schreef op de verjaardagskaart: "Hopelijk heb je een fijne dag met veel taartjes en ranja met rietjes."
En ranja is?
* denotes required fields.