MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!

zoeken in:
Yak
Feli flapstaart, Sietse!

gefeliciteerd Sietse......heb je jezelf al op een leuke nieuwe cd getrakteerd?

Sietse
dank allen.

bonothecat, nee ik heb me niks kado gedaan...ben te druk bezig met anderen dingen zoals kamer opruimen voor het bezoek van vanavond en het voorbereiden van mijn overhuizing (komende maandag als het goed is helemaal) Daarnaast ben ik op een plaat en cd koop stop, net zoals ik op een download stop zit. Ik heb te veel nieuwe dingen die ik nog steeds moet horen

Gefeliciteerd, Sietse!

Sietse schreef:

dank allen.

bonothecat, nee ik heb me niks kado gedaan...ben te druk bezig met anderen dingen zoals kamer opruimen voor het bezoek van vanavond en het voorbereiden van mijn overhuizing (komende maandag als het goed is helemaal) Daarnaast ben ik op een plaat en cd koop stop, net zoals ik op een download stop zit. Ik heb te veel nieuwe dingen die ik nog steeds moet horen

Kamer opruimen....die kamer van jouw is toch zo klein dat je in tien minuten klaar bent. En de zooi kan zo het balkon op toch

Sietse
hmm, als het zo makkelijk zou zijn......

nee ik moest oa. een paar weken aan afwas (kopjes, bekers en ontbijt borden) doen...en dat is best een hoop dan opeens.

Daarnaast was het echt een bende op mijn kamer...zelfs op 12m² kun je heel veel zooi maken en tja op het balkon gooien...hmmm...liever niet met alle belangrijke papieren, mijn cd's en platen :s

Gefeliciteerd.

ElMeroMero
Proficiat, Sietse, en dat het afstuderen een daverend succes mag blijken te zijn

Ook ik geef mijn felicitaties!

sq
Wil ik dan wel de eerste zijn. Netjes onthouden en ter verificatie even teruggelezen:

Bloompje, hartelijk gefeliciteerd!

Mooi zo!! Dank je welllll!!!

dutch2
Gefeliciteerd, Bloompje.

Yak
Ook namens mij van harte!

Dank u dank u!

Gefeliciteerd.

Van harte, en heb je nog leuke muziek kado gekregen?

Ja hier ook gefeliciteerd en veel plezier met je vrienden straks (13 uur toch?)

Bloompje van harte!

Bloompje, proficiat

Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met je verjaardag,

Schrijf ook maar vast op 18 augustus Eddie 26.

Sietse
Van harte Bloompje

Ja, proficiat

ElMeroMero
Gefeliciteerd en maak er nog een leuke dag/avond van, Bloompje

Van harte Bloompje!

JonnieBrasco
Bloompje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En zoals mijn hoogstpersoonlijke tante Sophia altijd schreef op de verjaardagskaart: "Hopelijk heb je een fijne dag met veel taartjes en ranja met rietjes."

HammerHead schreef:

Van harte, en heb je nog leuke muziek kado gekregen?

Jaja, Pretty Hate Machine van NIN!

JonnieBrasco schreef:

Bloompje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En zoals mijn hoogstpersoonlijke tante Sophia altijd schreef op de verjaardagskaart: "Hopelijk heb je een fijne dag met veel taartjes en ranja met rietjes."

En ranja is?

JonnieBrasco
Bloompje schreef:

En ranja is?

sinaasappellimonade

Haha, oke. Nee ranja was er niet, maar het was gezellig!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:12 uur

geplaatst: vandaag om 18:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.