MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3

zoeken in:

Father McKenzie
Bose Sounddock staat op met een volle i-pod erin, zijnde 14718 nummers in de shuffle stand; daarnet passeerde Neil Young, nu Ryan Adams.... altijd verrassend!

Stijn_Slayer
Van alles door elkaar, als het maar een beetje rockt. KISS, Black Sabbath, Slayer, Necrophagist etc.

Sir Spamalot (crew)
Twee weken vakantie

(afbeelding)

Father McKenzie
Stijn_Slayer schreef:
Van alles door elkaar, als het maar een beetje rockt. KISS, Black Sabbath, Slayer, Necrophagist etc.

Die necro-garagist, die ken ik niet
Sir Spamalot; dan kunnen wij bij deze elkaar een prettige vakantie toewensen, ik heb er ook voor dit jaar het bijltje bij neergelegd, haha!

Ik doe ook mee, twee weken vakantie

(afbeelding)

Father McKenzie
Leuk voor je Snarf349; prettige vakantie en fijne vakantie!
Nu passeerden op de i-pod achtereenvolgens; Rory Gallagher, Deep Purple en ZZ Top (om béétje bij het topic te blijven hé, mannen!)

(afbeelding)

"net":

(afbeelding)

(afbeelding)

elrayo

(afbeelding)

Ruby1966

(afbeelding)

Oudje opgegraven:

(afbeelding)

Father McKenzie

(afbeelding)
Alles op Shuffle (14718 titels)

(afbeelding)
voordat ik ze dadelijk live ga aanschouwen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:06 uur

geplaatst: vandaag om 13:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.