MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Morge!

(afbeelding)

Father McKenzie
Goeie morgen, iedereen,

snarf349, bedankt voor toevoegen Chris Spedding!

Ikzelf draai deze nu;

Mijn eigen "Queen Smashers";

Muziek >> Algemeen >> Stel, je wordt gevraagd voor een best-of compilatie van ...

Zorin

(afbeelding)

Zorin

(afbeelding)

Benno

(afbeelding)

Zorin

(afbeelding)

Stijn_Slayer

(afbeelding)

Father McKenzie
De enige muziek die ik nu hoor;

(afbeelding)
Poetsen, poetsen, want we krijgen gasten uit ARNHEM over de vloer vanavond!

YOKO ONO & THE PLASTIC ONO BAND: BETWEEN MY HEAD AND THE SKY, Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n hoes erop moet zetten. Bestaat er zo'n topic voor foto's plaatsen voor dummy's?

Father McKenzie schreef:
De enige muziek die ik nu hoor;

(afbeelding)
Poetsen, poetsen, want we krijgen gasten uit ARNHEM over de vloer vanavond!
Dat wordt dan veel McCartney, denk ik, Patrick. Veel plezier, anyway!

Benno

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Ad, dat valt mee hoor. Je hebt twee zaken nodig: de url die je tussen "url=" en "/url" plaatst. Het tweede is de afbeeldingslocatie van de hoes die je vindt door rechts op de te kopiëren hoes te klikken en plaatst tussen "img" en "/img". Deze codes worden telkens begonnen en beëindigd met vierkante haken []. Klik eens rechts op één van mijn posts en de rest wijst zichzelf wel uit

Father McKenzie
Ad Brouwers schreef:
(quote)
Dat wordt dan veel McCartney, denk ik, Patrick. Veel plezier, anyway!

Het zijn pure JAZZ freaks, dus daar vrees ik voor, maar leutig en plezant en plezierig en leuk wordt het zeker!

Stijn_Slayer
@ Ad:

Je kan de 'url' ook weglaten (dan is hij alleen niet meer klikbaar, en verwijst de afbeelding dus niet door naar het musicmeter album).

- Je gaat naar het album dat je luistert (bijv. The Beatles - Revolver (1966))
- Rechtermuisknop op de afbeelding
- Eigenschappen
- Adres (url) kopieeren (in dit geval: http://www.musicmeter.nl/images/covers/0/75.jpg)
- Deze url tussen [ img] en [ /img] zetten in dit topic (zonder spaties bij het haakje)
- en voila
(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.