De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3
zoeken in:
0
Father McKenzie
geplaatst: 27 december 2009, 08:31 uur
Goeie morgen, iedereen,
snarf349, bedankt voor toevoegen Chris Spedding!
Ikzelf draai deze nu;
Mijn eigen "Queen Smashers";
Muziek >> Algemeen >> Stel, je wordt gevraagd voor een best-of compilatie van ...
snarf349, bedankt voor toevoegen Chris Spedding!
Ikzelf draai deze nu;
Mijn eigen "Queen Smashers";
Muziek >> Algemeen >> Stel, je wordt gevraagd voor een best-of compilatie van ...
0
Father McKenzie
geplaatst: 27 december 2009, 11:11 uur
De enige muziek die ik nu hoor;

Poetsen, poetsen, want we krijgen gasten uit ARNHEM over de vloer vanavond!

0
geplaatst: 27 december 2009, 11:11 uur
YOKO ONO & THE PLASTIC ONO BAND: BETWEEN MY HEAD AND THE SKY, Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n hoes erop moet zetten. Bestaat er zo'n topic voor foto's plaatsen voor dummy's?
0
geplaatst: 27 december 2009, 11:14 uur
Father McKenzie schreef:
De enige muziek die ik nu hoor;
(afbeelding)
Dat wordt dan veel McCartney, denk ik, Patrick. Veel plezier, anyway!De enige muziek die ik nu hoor;
(afbeelding)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 27 december 2009, 11:28 uur
Ad, dat valt mee hoor. Je hebt twee zaken nodig: de url die je tussen "url=" en "/url" plaatst. Het tweede is de afbeeldingslocatie van de hoes die je vindt door rechts op de te kopiëren hoes te klikken en plaatst tussen "img" en "/img". Deze codes worden telkens begonnen en beëindigd met vierkante haken []. Klik eens rechts op één van mijn posts en de rest wijst zichzelf wel uit
0
Father McKenzie
geplaatst: 27 december 2009, 11:29 uur
Ad Brouwers schreef:
(quote)
Dat wordt dan veel McCartney, denk ik, Patrick. Veel plezier, anyway! Het zijn pure JAZZ freaks, dus daar vrees ik voor, maar leutig en plezant en plezierig en leuk wordt het zeker!

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 december 2009, 11:36 uur
@ Ad:
Je kan de 'url' ook weglaten (dan is hij alleen niet meer klikbaar, en verwijst de afbeelding dus niet door naar het musicmeter album).
- Je gaat naar het album dat je luistert (bijv. The Beatles - Revolver (1966))
- Rechtermuisknop op de afbeelding
- Eigenschappen
- Adres (url) kopieeren (in dit geval: http://www.musicmeter.nl/images/covers/0/75.jpg)
- Deze url tussen [ img] en [ /img] zetten in dit topic (zonder spaties bij het haakje)
- en voila

Je kan de 'url' ook weglaten (dan is hij alleen niet meer klikbaar, en verwijst de afbeelding dus niet door naar het musicmeter album).
- Je gaat naar het album dat je luistert (bijv. The Beatles - Revolver (1966))
- Rechtermuisknop op de afbeelding
- Eigenschappen
- Adres (url) kopieeren (in dit geval: http://www.musicmeter.nl/images/covers/0/75.jpg)
- Deze url tussen [ img] en [ /img] zetten in dit topic (zonder spaties bij het haakje)
- en voila

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.