MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3

zoeken in:

tip_of.yourstar

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Voor de verandering eens huishoudwerk op de tonen van:

(afbeelding)

Zorin

(afbeelding)

eerder
(afbeelding)

daarna
(afbeelding)

nu
(afbeelding)

Father McKenzie
Véél werk, al het goede van BOB DYLAN naar de i-tunes rippen om naar de i-pod te schrijven, een gigantisch werk eigenlijk met heel die collectie bij de hand....

Maar wèl leuk!

(afbeelding)
De man met de schuurpapieren stem... en de vaak ontzettend vieze VINGERNAGELS, bweurk.... maar doet geen afbraak aan zijn muziek...

Zorin

(afbeelding)

Stijn_Slayer

(afbeelding)

momenteel:
Esperanza Spalding - Junjo (2006)

(afbeelding)
voordien:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Voor de vierde keer inmiddels achter elkaar..

Stijn_Slayer

(afbeelding)

Ik draai bijna geen CD's meer. Ik luister sinds een half jaar alle nummers die ik ooit in mijn computertje heb ingevoerd op alfabetische volgorde af. Laatste nummer was The Grand Parade Of Lifeless Packaging van Genesis. Ik ben dus bij de G en heb nog een lange weg te gaan. Tijdens het schrijven van dit berichtje kwam Grand Prix van Drs. P voorbij. Wel een grappig nummer.

Zorin

(afbeelding)

pretfrit

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:35 uur

geplaatst: vandaag om 21:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.