MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3

zoeken in:

(afbeelding)

edit: uiteraard heb ik erop gedrukt, maar er gebeurde niks.

DjFrankie (moderator)
Biosphere - Shenzhou

(afbeelding)

en pagina 1100 alweer

beaster1256
solar fire van manfred mann

beaster1256
hoe zetten jullie die hoesjes hierop aub ?

beaster1256 schreef:
hoe zetten jullie die hoesjes hierop aub ?

Klik maar op een post van Sir Spamalot (of één van mij) - door op de meest rechtse button "quote" te drukken en 'em aan te passen, naar analogie. Ik zal hieronder een voorbeeld geven om klikbare hoezen (en verschijnt een cursor in de vorm van een handje) te maken.

De post van De Sir pas ik aan om daar Miranda Sex Garden - Suspiria van te maken - dat doe ik door achtereenvolgens het album-nr te veranderen, vervolgens het duizendtal van de illustratie weer te geven en als derde het exacte nummer van de .jpg in te voeren; nogmaals druk op de 'quote'button en zie de verschillen:

(afbeelding)

Wordt:

(afbeelding)

P-DawG

(afbeelding)

beaster1256
sorry en bedankt Mjuman , maar ik begrijp het niet en daar dit een computer van het werk is zal ik er maar niet teveel aan prutsen ,

niks voor mij , kan enkel emailen en wat prutsen op internet , zit toch alleen maar op mume en enkele kranten en een cd bestellen op internet kan ik ook , maar van al die specialiteiten als word , exel , powerpoint ken ik niks , zal maar gewoon blijven doen

en oh ja , nu ligt boxer van the national op

cheers

Als je weet hoe je moet copy-pasten is het veel simpeler dan hoe Mjuman het uitlegt. Het klikbaar maken (en dus moeilijker maken voor een leek) is niet nodig, want er klikt toch geen hond op.

P-DawG

(afbeelding)

tangmaster

(afbeelding)

(afbeelding)

Vanaf een prachtig stukje vinyl.

(afbeelding)

...ook vanaf vinyl.

jeko

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:28 uur

geplaatst: vandaag om 20:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.