De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 juli 2010, 23:27 uur
Biosphere - Shenzhou

en pagina 1100 alweer

en pagina 1100 alweer
0
geplaatst: 15 juli 2010, 00:26 uur
Klik maar op een post van Sir Spamalot (of één van mij) - door op de meest rechtse button "quote" te drukken en 'em aan te passen, naar analogie. Ik zal hieronder een voorbeeld geven om klikbare hoezen (en verschijnt een cursor in de vorm van een handje) te maken.
De post van De Sir pas ik aan om daar Miranda Sex Garden - Suspiria van te maken - dat doe ik door achtereenvolgens het album-nr te veranderen, vervolgens het duizendtal van de illustratie weer te geven en als derde het exacte nummer van de .jpg in te voeren; nogmaals druk op de 'quote'button en zie de verschillen:

Wordt:

0
beaster1256
geplaatst: 15 juli 2010, 00:39 uur
sorry en bedankt Mjuman , maar ik begrijp het niet en daar dit een computer van het werk is zal ik er maar niet teveel aan prutsen ,
niks voor mij , kan enkel emailen en wat prutsen op internet , zit toch alleen maar op mume en enkele kranten en een cd bestellen op internet kan ik ook , maar van al die specialiteiten als word , exel , powerpoint ken ik niks , zal maar gewoon blijven doen
en oh ja , nu ligt boxer van the national op
cheers
niks voor mij , kan enkel emailen en wat prutsen op internet , zit toch alleen maar op mume en enkele kranten en een cd bestellen op internet kan ik ook , maar van al die specialiteiten als word , exel , powerpoint ken ik niks , zal maar gewoon blijven doen
en oh ja , nu ligt boxer van the national op
cheers

0
geplaatst: 15 juli 2010, 00:46 uur
Als je weet hoe je moet copy-pasten is het veel simpeler dan hoe Mjuman het uitlegt.
Het klikbaar maken (en dus moeilijker maken voor een leek) is niet nodig, want er klikt toch geen hond op.
Het klikbaar maken (en dus moeilijker maken voor een leek) is niet nodig, want er klikt toch geen hond op.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.