De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2010, 16:34 uur
Een van de betere platen dit jaar:

Greg Haines - Until the Point of Hushed Support

Greg Haines - Until the Point of Hushed Support
0
geplaatst: 17 juli 2010, 19:46 uur
Een zelfgemaakte speellijst. Nu komt Brother Ali met Tight Rope voorbij, daarnet Bonobo met Ketto en dadelijk Dela ft Blu - Vibrate.
0
geplaatst: 17 juli 2010, 20:56 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Een zelfgemaakte speellijst. Nu komt Brother Ali met Tight Rope voorbij, daarnet Bonobo met Ketto en dadelijk Dela ft Blu - Vibrate.

0
geplaatst: 17 juli 2010, 21:48 uur
Ik zou het ook niet weten. Net in de tuin draaide ik het nieuwe album van The Roots (How I Got Over) en daarna beluisterde ik Murs & 9th Wonder (Murs 3:16 [9th Edition]).
Speciaal voor Jelle, nu ben ik weer bezig met mijn eigen gemaakte lijst: Ivan Ice & Emay komen voorbij en daarmee is de lijst bijna afgelopen. Hoogtepunt was toch wel Sky is Falling van Nujabes ft C.L. Smooth met daarna You Dropped a Bomb van The Gap Band. Beide tracks zijn echte aanraders voor de zomer!
Speciaal voor Jelle, nu ben ik weer bezig met mijn eigen gemaakte lijst: Ivan Ice & Emay komen voorbij en daarmee is de lijst bijna afgelopen. Hoogtepunt was toch wel Sky is Falling van Nujabes ft C.L. Smooth met daarna You Dropped a Bomb van The Gap Band. Beide tracks zijn echte aanraders voor de zomer!
0
geplaatst: 17 juli 2010, 21:58 uur
0
geplaatst: 17 juli 2010, 22:23 uur
Snap het ook niet. Ik beluister zoveel zelfgemaakte afspeellijsten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.