De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2004, 23:02 uur
herman schreef:
Ik heb het pas net ontdekt, alhoewel ik al heel lang een mp3tje van het titelnummer op mijn computer had staan. Ga ik nog veel draaien de komende tijd, voor mij is dit ook wel jaarlijstjesmateriaal.
Ik heb het pas net ontdekt, alhoewel ik al heel lang een mp3tje van het titelnummer op mijn computer had staan. Ga ik nog veel draaien de komende tijd, voor mij is dit ook wel jaarlijstjesmateriaal.

En dan te bedenken dat Michigan, die een paar maanden voor deze uitkwam, ook al zo fantastisch is. Voor mij is deze man echt een openbaring, wát een talent.
0
geplaatst: 3 oktober 2004, 00:15 uur
Yak schreef:
Die plaat van Sufjan Stevens is echt zo verschrikkelijk goed. Zou wel eens mijn favoriet van dit jaar kunnen worden.
Die plaat van Sufjan Stevens is echt zo verschrikkelijk goed. Zou wel eens mijn favoriet van dit jaar kunnen worden.
Ik snap er niks van, deze muziek ligt normaliter in mijn straatje, maar Sufjan vind ik he-le-maal niks.
0
geplaatst: 3 oktober 2004, 00:56 uur
Voor mij zou hij wel 's in de categorie Elliott Smith, Ben Christophers kunnen gaan vallen. Dat zijn voor mij de groten in het genre.

0
geplaatst: 3 oktober 2004, 16:07 uur
Dirty Vegas - Days go By (accoustic version) Geniaal nummer!!! Maar de cd staat nog niet op MuMe...
0
geplaatst: 4 oktober 2004, 17:11 uur
Downset. - Downset.
om precies te zijn het eerste nummer van de cd genaamd Anger
om precies te zijn het eerste nummer van de cd genaamd Anger
0
geplaatst: 5 oktober 2004, 00:11 uur
Dit topic wordt steeds boeiender. Eerst kende ik de genoemde namen niet, nu weet ik niet eens meer of ik ze ken of niet, aangezien de helft van de hoezen onleesbaar zijn.
Maar kleurrijk is het zeker
Maar kleurrijk is het zeker

0
geplaatst: 5 oktober 2004, 00:13 uur
aangezien de helft van de hoezen onleesbaar zijn.
Haha, dat viel me ook al op idd. Deze is tenminste duidelijk:

#9: A Night at the Nufonia
0
geplaatst: 5 oktober 2004, 00:17 uur
Onderhond schreef:
Dit topic wordt steeds boeiender. Eerst kende ik de genoemde namen niet, nu weet ik niet eens meer of ik ze ken of niet, aangezien de helft van de hoezen onleesbaar zijn.
Zo beter? Je kan er nu op klikken.

Wat vind je van die Kid Koalaplaat, Boordappel?
0
geplaatst: 5 oktober 2004, 00:32 uur
3,5 - 4 ben er nog niet helemaal uit. Zal er binnenkort wel iets bij typen.
0
geplaatst: 5 oktober 2004, 23:44 uur
Tiger Tunes - Unite
Er komt dus een veel leuker bandje uit Denemarken, en dat is Tiger Tunes!
Er komt dus een veel leuker bandje uit Denemarken, en dat is Tiger Tunes!
0
geplaatst: 6 oktober 2004, 00:16 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.